Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Og er ikkje gravid. Var til gynekolog i dag, han sjekka med ultralyd om eg hadde knutar i livmora og at spiralen var på plass. Reknar med han hadde nevnt det om der var eitkvart.... Og spiralen sat der han skal. Eg er jo vanlegvis av den svoltne typen, men no blir eg liksom aldri mett... Kan det henge saman med for lite søvn? Anonymkode: afd9c...a76
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Ja, det kan godt henge sammen med lite søvn. Sov mer Anonymkode: a1f05...1e3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Vel, som skiftarbeider gjennom 15år og småbarnsmor så vil jeg definitivt si ja til det siste 😉 Er alltid fysen etter nattevakter. Vi skiftarbeidere må alltid trene dobbelt så mye som venner (sagt med humoristisk snert). Får også ulvehunger under pms (altså hormonendringer). Stress kan ha noe med det (igjen, hormonforstyrrelser). Hormoner og livsstil generelt. Anonymkode: 4b0c4...e5c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vel, som skiftarbeider gjennom 15år og småbarnsmor så vil jeg definitivt si ja til det siste 😉 Er alltid fysen etter nattevakter. Vi skiftarbeidere må alltid trene dobbelt så mye som venner (sagt med humoristisk snert). Får også ulvehunger under pms (altså hormonendringer). Stress kan ha noe med det (igjen, hormonforstyrrelser). Hormoner og livsstil generelt. Anonymkode: 4b0c4...e5c Pms, lite søvn, stress, har hatt ein unge som vore vaken eitpar timar kvar natt i det siste så har nesten skiftarbeid òg.... Då er det forklaringa på at hjerne min lengtar etter 🥮🍜🍝🍿🍛🍚🍲🥘🍢🍣 (Ikkje 🥗) Anonymkode: afd9c...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå