Gå til innhold

Stirrer dere på folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever ikke så sjeldent, at folk stirrer på meg. Menn kan stoppe opp og smile litt fårete, kvinner stirrer eller "måler" opp og ned med blikket.

Jeg synes jeg ser ok ut, hører at jeg er både pen og vakker, men likevel, er innenfor det normale, ikke ekstraordinær.

Så jeg lurer på, er dette vanlig å oppleve? Handler det mer om disse menneskene som har for vane å stirre på folk og ikke meg?

Anonymkode: 4af71...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg opplever ikke så sjeldent, at folk stirrer på meg. Menn kan stoppe opp og smile litt fårete, kvinner stirrer eller "måler" opp og ned med blikket.

Jeg synes jeg ser ok ut, hører at jeg er både pen og vakker, men likevel, er innenfor det normale, ikke ekstraordinær.

Så jeg lurer på, er dette vanlig å oppleve? Handler det mer om disse menneskene som har for vane å stirre på folk og ikke meg?

Anonymkode: 4af71...843

Det er selvsagt fordi du er så smellvakker at menn ikke klarer å la være å fantasere om deg, og kvinner ser deg som en rival og ir deg det onde øyet. 

Anonymkode: 6d110...811

Skrevet

Jeg opplevde mye det samme så jeg var yngre og slankere. Er pen, ikke smellvakker, men pen, og hadde en smashing timeglassfigur. Nå opplever jeg ikke stirring lenger, ser mer gjennomsnittlig ut nå. Sånn er det bare, man blir stirret mer på når en skiller seg ut, enten positivt eller negativt. 

Selv prøver jeg veldig hardt å aldri stirre, men noen få ganger må jeg innrømme at det kan ta et par sekunder før jeg klarer å rive til meg blikket.

Anonymkode: 407d9...dec

Skrevet

Klarer ikke å la vær å stirre hvis noen er veldig stygge/feite/ekle/rare 

Anonymkode: 1c6ea...f10

Skrevet

Stirra på ein veldig rar mann i dag. Vart flau over meg sjølv og lei meg på hass vegne då eg oppdaga kva eg dreiv med. Men eg sat i bil då, så trur ikkje han fekk det med seg. Eg blir aldri stirra på. 

Anonymkode: 3ab34...731

Skrevet

Kanskje det er du som er paranoid. Innbilsk. 

Om ikke mangler disse menneskene sosiale antenner. Stirrer du også siden du får med deg at kvinner stirrer? Kanskje det er noe annet. Blødd gjennom buksa? 😛 

Jeg kan oppleve det noen ganger selv, men jeg skiller meg ut at jeg er veldig tynn. Nesten anorektisk, og man ser ikke så mange anorektiske for tiden. Når det er vinter og høst og jeg går med kilosvis med klær opplever jeg ikke samme stirringa. 

Jeg stirret mye før og fikk kommentarer på det. Var veldig kroppsfokusert (ung) og kunne stirre på de jeg syntes hadde fin kropp eller som jeg syntes var litt for dvaske eller store. Om ikke det var kropp så var det håret eller klær jeg var fascinert av.

Anonymkode: c2644...724

Skrevet

Nei, stirrer ikke. Men av og til (en sjelden gang) ser jeg mennesker som er så vakre at det er vanskelig å ikke se på dem. Det gjelder uansett kjønn og alder. Da må jeg ta meg sammen for ikke å stirre. 

Anonymkode: 5226d...1eb

Skrevet

Jeg er oppdratt til at det er meget ufint, så jeg glor aldri på fremmede folk, uansett hvordan de ser ut. Hvis jeg snakker med noen, må jeg jo selvsagt se på dem, og da tenker jeg over utseendet deres. 

Jeg har opplevd noen som glor, og det føles veldig ubehagelig. Vanligvis tenker jeg at de bare ikke har folkeskikk. 

Anonymkode: 041f8...aad

Skrevet

Jeg stirrer demonstrativt passiv - aggressivt når det skjer ting jeg ikke liker men ikke tør å si ifra om.Fremmede som oppfører seg dårlig mot barna sine og hundebæsj som ikke plukkes opp selv om eieren står og ser på bæsjinga. 

Stirrer ikke ellers nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...