Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg kløøøør hver gang jeg har hatt sex. Mest lyst til å sette meg på sandpapir 😝 Legen sier det er ubalanse i bakteriene. Noen som har gode tips? Anonymkode: 5454a...6aa
Juicies Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 Vask deg med Yoghurt naturell nedentil når du dusjer, istedenfor intimsåpe. Dropp truser og trange bukser når du er hjemme og når du skal sove. Eventuelt kjøp deg luftig pysj shorts. Luft deg masse nedentil! Tiss etter sex. Å overdrive vask nedentil kan også forårsake ubalanse der nede. Skjeden er selvrensende så overdrevent hygiene er ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Melkesyrekapsler Anonymkode: fdc96...889
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 Og sørg for at han ikke ejakulerer inni deg. Sædvæsken er veldig alkalisk og dreper dine egne bakterier. Anonymkode: fdc96...889
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #7 Skrevet 3. oktober 2019 Dusj underlivet etter sex. Uten såpe. Jeg må gjøre det, ellers plages jeg i mange dager. Har forresten også en hudsykdom som heter Lichen sclerosus, som gir kløe. Anonymkode: 74c8f...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå