Gå til innhold

Dele streaming-abonnementer med eks gratis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi bodde sammen, levde min eks mer eller mindre på meg. Jeg betalte alt, og jeg et veldig glad for at jeg er ute av forholdet. Vi har bodd hver for oss i snart ett år nå, og tenåringene våre bor annenhver uke hos hver. Jeg har kun TV via streaming. Dplay, sumo og Netflix. Ungene er hos han nå i høstferien, og har spurt om passord til disse tingene, noe de ikke har fått. For jeg er veldig sikker på at det er for å logge inn på farens TV, siden han kun har kabel-tv. Både pc-er og iPader er her, så da må det være på TV. Et jeg kjip som ikke deler abonnementene? Jeg mener han får skaffe selv. Jeg har betalt så mye for han i mange år, og tenker han får ordne seg sjøl nå. 

Anonymkode: e372f...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg her 😊

Anonymkode: fc750...a86

Skrevet

Litt kjipt mot barna. Du kan jo endre passordet når de har reist da. Bare for å gni det inn hos eksen. 

Anonymkode: 55c11...7ab

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt kjipt mot barna. Du kan jo endre passordet når de har reist da. Bare for å gni det inn hos eksen. 

Anonymkode: 55c11...7ab

Hm, ja sant det....

Skrevet

Enig med du 😉  og ungene overlever en uke uten å streame noe 😉

Skrevet

går utover barna dine, så synes du det er greit, så er det vel det. Men mot Eksen 100% greit

Anonymkode: b9bc6...2f6

Skrevet

Hvorfor går dette utover barna? Far har kabel tv står det. Ergo flere kanaler. At barna da faktisk må være prisgitt det som er på tv’n de dagene de er hos far gjør nok ikke at de lider nød på noe som helst vis. 

Er nok verre for far som må høre på maset...

Anonymkode: fc750...a86

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

går utover barna dine, så synes du det er greit, så er det vel det. Men mot Eksen 100% greit

Men går utover barna, det er streaming d er snakk om, og faren har jo kabel TV, så de lider ikke akkurat noen nød🙈 hadde d vært noe som var helt nødvendig hadde jo saken vært en annen.. to tenåringer har ikke vondt av å ikke kunne streame.. og det er tross alt faren sitt ansvar og gi barna "goder" når de er der...😉 

Skrevet
Just now, Bondejenta&lillegutt said:

Men går utover barna, det er streaming d er snakk om, og faren har jo kabel TV, så de lider ikke akkurat noen nød🙈 hadde d vært noe som var helt nødvendig hadde jo saken vært en annen.. to tenåringer har ikke vondt av å ikke kunne streame.. og det er tross alt faren sitt ansvar og gi barna "goder" når de er der...😉 

både enig og uenig her

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

både enig og uenig her

Anonymkode: 

No lurer eg fælt på ka du kan være uenig i her 🤣

Skrevet
1 time siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Hi her. Ja jeg tenker akkurat som du skriver her. Det er ikke mitt ansvar. Og hadde de tatt med seg PC el iPad, så tror jeg de er innlogget der. Men på farens TV ser ikke jeg hvorfor jeg skulle betale for at de ser altså. Når han har hatt råd til å kjøpe seg en 70 tommers TV, så får han også betale det de skal se på selv. 

Det går jo ikke utover ungene på noen måte. Man kan forsåvidt si at det går utover  meg, for når de kommer hit har de alltids noen episoder av ting de «må» ta igjen... 😆

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Ja jeg tenker akkurat som du skriver her. Det er ikke mitt ansvar. Og hadde de tatt med seg PC el iPad, så tror jeg de er innlogget der. Men på farens TV ser ikke jeg hvorfor jeg skulle betale for at de ser altså. Når han har hatt råd til å kjøpe seg en 70 tommers TV, så får han også betale det de skal se på selv. 

Det går jo ikke utover ungene på noen måte. Man kan forsåvidt si at det går utover  meg, for når de kommer hit har de alltids noen episoder av ting de «må» ta igjen... 😆

Hehe ja er helt enig, men kanskje han har brukt opp alle pengene sine på den unødvendig store tv-en sin 🤣🤣 

Hehe ja 🙈🙈   men ungene har noe og glede seg til egentlig, ingenting er bedre enn litt oppsamling av episoder av serier man følger 🙈🤪 

Skrevet

Jeg ville forklart dette til barna dine, de er store nok. Si at du har abonnement for din husstand, men det abonnementet dekker ikke farens TV/adresse. Pappa må betale for sine egne abonnement. Så kan de mase på ham om å kjøpe abonnement i stedet.

Anonymkode: dbb55...f18

Skrevet

De har vel mobiler som er innlogget? Barna våre ser gjerne Netflix o.l. på mobilen når de er hos besteforeldre med såkalt «gammeldags TV». 

Jeg ville vurdert å gi barna passord og bytte det når de kommer hjem, svelget et par kameler og tenkt at det er for barna. 

Men det er en vel så god løsning å si at «det er vår konto, som vi bruker hjemme hos oss. Hvis dere vil se Netflix hos pappa må han ha sitt eget abbonement».

Anonymkode: 400b1...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...