Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Ofte altså.... kan keg ha hodesmerter jeg ikke merker? Jeg utredes for Asperger, men har ikke merket smerter av lys, lukter eller lyder. Men likevel så vet jeg ansiktsuttrykket mitt er ganske oppgitt/trist merker et lite trykk fremst i pannen når jeg er ute på ting .. Anonymkode: eaca3...8d3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Hæ? Hvorfor tror du at det betyr at du har akkurat hodesmerter? Anonymkode: 9a8ea...2e0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Hvorfor tror du at det betyr at du har akkurat hodesmerter? Anonymkode: 9a8ea...2e0 Fordi jeg ofte blir spurt om det er bra!! Folk tror jeg ikke har det bra. Anonymkode: eaca3...8d3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Det er vel fordi du fremstår like psykisk syk i hverdagen som her inne, da. Snakk. Med. Legen. Din. Anonymkode: c41f1...07e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel fordi du fremstår like psykisk syk i hverdagen som her inne, da. Snakk. Med. Legen. Din. Anonymkode: c41f1...07e Det rare er at det ble verre. Etter Tyrkia. Jeg fant et sted jeg likte, virkelig. En mann jeg likte. Jeg var så glad for at jeg hadde blitt holdt utenfor samfunnet jeg vokste opp i, for det var det dom førte til at jeg begynte å reise. Syntes så synd på dem, som satt hjemme i sin trygge boble i kulden i hjembygda mi. Like lite eksotisk er det å komme dit hver gang. Tåke, kaldt, surt og vind, stille. Anonymkode: eaca3...8d3
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det rare er at det ble verre. Etter Tyrkia. Jeg fant et sted jeg likte, virkelig. En mann jeg likte. Jeg var så glad for at jeg hadde blitt holdt utenfor samfunnet jeg vokste opp i, for det var det dom førte til at jeg begynte å reise. Syntes så synd på dem, som satt hjemme i sin trygge boble i kulden i hjembygda mi. Like lite eksotisk er det å komme dit hver gang. Tåke, kaldt, surt og vind, stille. Anonymkode: eaca3...8d3 Nå må du slutte å spamme forumet ned med de syke innleggene dine Anonymkode: 2f18d...b53
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det rare er at det ble verre. Etter Tyrkia. Jeg fant et sted jeg likte, virkelig. En mann jeg likte. Jeg var så glad for at jeg hadde blitt holdt utenfor samfunnet jeg vokste opp i, for det var det dom førte til at jeg begynte å reise. Syntes så synd på dem, som satt hjemme i sin trygge boble i kulden i hjembygda mi. Like lite eksotisk er det å komme dit hver gang. Tåke, kaldt, surt og vind, stille. Anonymkode: eaca3...8d3 Nei! Virkelig! Var du i Tyrkia? Traff du en mann? Var han fin? Var alle andre kjedelige? Har du en kjedelig hjembygd? Virkelig? Fortell mer? Anonymkode: 52176...78d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 De spør ikke fordi du har Asperger, men fordi de har fått med seg at ting ikke akkurat er på stell i livet ditt. Anonymkode: cf491...f57
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #9 Skrevet 3. oktober 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Ofte altså.... kan keg ha hodesmerter jeg ikke merker? Jeg utredes for Asperger, men har ikke merket smerter av lys, lukter eller lyder. Men likevel så vet jeg ansiktsuttrykket mitt er ganske oppgitt/trist merker et lite trykk fremst i pannen når jeg er ute på ting .. Anonymkode: eaca3...8d3 Jeg tenker jo da det er mer naturlig for folk å tenke at du er lei deg enn at du har vondt i hodet. Med «Går det bra med deg?» mener de vel heller «Er du trist for noe spesielt, har det skjedd noe, er du sliten?». Og man har ikke smerter om man ikke merker dem. Da kalles det ikke smerter... Anonymkode: 43cdb...258
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #10 Skrevet 3. oktober 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg ofte blir spurt om det er bra!! Folk tror jeg ikke har det bra. Anonymkode: eaca3...8d3 Du har det jo ikke bra. Og det synes vel, da. At folk spør er jo et uttrykk for omsorg. Ikke for bekymring om hodepine. Anonymkode: 9cc65...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå