Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #1 Skrevet 2. oktober 2019 Blir det ikke vanskelig å trille vognen? Står ikke barnet i veien? Anonymkode: 8c70d...d0b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Min erfaring er at ungen står litt i veien, og at jeg måtte trille med litt lengre armer. Det er sikkert forskjell på både vogner og brett da, for ikke å snakke om armer. Jeg er kort og har derfor heller ikke så mange armer.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Her sto barnet på innsiden av håndtaket, så ble ikke i veien, men det kommer vel an på type vogn og brett. Brukte det mye da vi fikk nr 2. Anonymkode: a8f25...4f2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Takk for svar. Ser for meg at det blir tungvint ja. Jeg er lav og kort... Anonymkode: 8c70d...d0b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Min erfaring er at ungen står litt i veien, og at jeg måtte trille med litt lengre armer. Det er sikkert forskjell på både vogner og brett da, for ikke å snakke om armer. Jeg er kort og har derfor heller ikke så mange armer. Tror ikke de som er høy har så mange flere armer enn det en kort har... Anonymkode: 3ac1e...98e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Haha, du har nok rett. Men jeg tipper de har lange armer i forhold til meg🙈
Bondejenta&lillegutt Skrevet 2. oktober 2019 #7 Skrevet 2. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke de som er høy har så mange flere armer enn det en kort har... Anonymkode: 3ac1e...98e Ikke flere, men gjerne litt lengre 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå