Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Får pupper som henger , strekkmerker , legger på seg etter svangerskap osv? Anonymkode: 37853...aa6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Ingenting av det du nevner viser det du påstår. Kvinnekroppen er ikke skapt dårlig selv om du ev. har problemer med å akseptere egen kropp. Anonymkode: d8272...39e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 For at den skal kunne formere seg? Anonymkode: 4826c...229
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får pupper som henger , strekkmerker , legger på seg etter svangerskap osv? Anonymkode: 37853...aa6 Jeg er et levende bevis på at dette ikke er tilfelle. Mine pupper er fortsatt store og faste etter to fødsler, har heller ikke strekkmerker noen sted. Gode gener. Anonymkode: 5587f...5bb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Synes ikke menn er så mye bedre. Mange av de har hengepupper også. Har vurdert å kjøpe BH til noen menn Anonymkode: 2fe39...0b5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes ikke menn er så mye bedre. Mange av de har hengepupper også. Har vurdert å kjøpe BH til noen menn Anonymkode: 2fe39...0b5 For ikke å snakke om hengeballer Anonymkode: d8272...39e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 Den humoristiske forklaringen må jo være at vi både er skapt av en mann og fra en del av en mann, ifølge overtro. Menn som ikke var kjent for å ha spesielt høye tanker om kvinner. Litt, men bare litt, mer seriøst så vil jeg påstå at mannfolk sliter like mye med tyngdekraft som kvinner og har sine egne problemer. Utsatt, sårt punkt mellom beina, prostatakreft, ereksjonsproblemer, «ølmage», større pupper, skallethet, hår i ørene, milelange grå brynshår som står rett ut... Anonymkode: 9341e...7c0
Pobie Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 Hvorfor er den "dårlig laget" som viser at den har båret frem barn? Den er jo supert laget som klarer å bære frem barn og amme dem. For det første, disse tingene er jo kun uønsket pga nåtidens holdninger i media for hvordan en kvinnekropp skal se ut. Dette forandrer seg gjennom tidene. For det andre, hvorfor skulle naturen bry seg med hvordan kroppen ser ut etter den har båret frem barn? Naturen bryr seg kun om videreføring av gener, ikke hvordan man ser ut.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 Kroppen er flott og vellaget. At moten akkurat nå sier tynn med sprettpupper hele livet er uviktig i den store sammenheng. Man kan ikke forvente at kroppen skal henge med på alle motelunene. (Være flatbrystet i 50 år, ha vepsetalje i 30 år osv.) Anonymkode: 34391...d76
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 Vel, den siste påstanden er jo noe du kan gjøre med selv. Jeg valgte å ta tak i gravidkiloene med en gang etter svangerskap og er like slank som før jeg fikk barn Anonymkode: c1fb6...c51
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 Når man trodde at man hadde hørt det dummeste... DIB leverer stadig. Anonymkode: b36a8...580
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 Skapt dårlig? Tuller du? Herlighet altså, du kan da ikke mene at du ønsker å se ut som en 17-åring hele liver. Kvinnekroppen er skapt helt fantastisk, den kan bære frem barn og formere seg, den kan bli både 80 og opptil 100 år gammel. At livet setter sine spor er helt naturlig altså. Du må jobbe med å akseptere kroppen din! Anonymkode: 7deb1...0a5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er et levende bevis på at dette ikke er tilfelle. Mine pupper er fortsatt store og faste etter to fødsler, har heller ikke strekkmerker noen sted. Gode gener. Anonymkode: 5587f...5bb Har du ingen sykdommer i familien, alle blir over 80 år, alle er slanke, alle har naturlige rette tenner og sjeldent hull i dem, alle er over gjennomsnittet høye og muskuløse, sterke psykisk, særdeles høy iq, lett for å lære (klisterhjerne), kraftig hårvekst på hodet, lette og uproblematiske barnefødsler? Da har du gode gener ja Anonymkode: 63423...a3e
Tøystykke Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, den siste påstanden er jo noe du kan gjøre med selv. Jeg valgte å ta tak i gravidkiloene med en gang etter svangerskap og er like slank som før jeg fikk barn Anonymkode: c1fb6...c51 Hva er hemmeligheten din? Jeg kan spise 1000 kcal flere dager i uka (1600 de andre), være aktiv. Likevel går det så treeegt
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 Min kropp har bært frem 3 barn. Jeg merker at årene medfører økende mengde vondter, men anser det som slitasje og selv de beste produkter trenger vedlikehold etter 40 år med kontinuerlig bruk og delvis hardkjør i perioder. Anonymkode: 9b130...7d9
gale damen Skrevet 2. oktober 2019 #16 Skrevet 2. oktober 2019 Kvinnekroppen er da fabelaktig! Den bærer frem barn og mater dem - blir ikke mer fantastisk enn det. Min egen kropp er rund, med merker etter fødsler og levd liv. Hver eneste dag står kroppen min opp, og gjør det jeg ber den om. Den har begynt å knirke litt, men er i utgangspunktet aldeles utmerket til mitt bruk. Hengende pupper etter å ha fôret unger er i grunnen mer tyngdekraften enn kvinnekroppen. Strekkmerker og ekstra vekt har jo med kroppens fabelaktige evne til å spare til dårlige tider, og er således et biologisk pluss. Manglende tankevirksomhet hos HI har jo ikke noe med kvinnekroppen som sådan å gjøre, men med de individuelle evnene hennes. At det skorter der må hun nesten ta med foreldrene sine. Ikke bare mor.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 Kvinnekroppen har gitt liv til bokstavelig talt hvert eneste menneske som noen sinne har levd. Er ikke det fantastisk! Tenk for en superkraft vi har. Anonymkode: e5f5d...d61
sug lut Skrevet 2. oktober 2019 #18 Skrevet 2. oktober 2019 Kroppen leverer på de punktene der. Jeg har imidlertid noe utestående med designeren når det gjelder avstanden ned til føttene. Stiv rygg og vonde knær når man skal lakke negler eller knyte sko det beste beviset på at det ikke finnes noen god gud, føttene burde vært festet max i knehøyde.
ostepop123 Skrevet 2. oktober 2019 #19 Skrevet 2. oktober 2019 Eller, "If we were truly created by God, then why do we still occasionally bite the insides of our own mouths?" som Dara Ó Briain sa.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #20 Skrevet 2. oktober 2019 2 minutter siden, ostepop123 skrev: Eller, "If we were truly created by God, then why do we still occasionally bite the insides of our own mouths?" som Dara Ó Briain sa. Dere enkle sjeler. Anonymkode: 5d0e5...9ce
amandine Skrevet 2. oktober 2019 #21 Skrevet 2. oktober 2019 6 minutter siden, sug lut skrev: Kroppen leverer på de punktene der. Jeg har imidlertid noe utestående med designeren når det gjelder avstanden ned til føttene. Stiv rygg og vonde knær når man skal lakke negler eller knyte sko det beste beviset på at det ikke finnes noen god gud, føttene burde vært festet max i knehøyde. Føttene i knehøyde ville gjort fjellturer og skigåing litt knotete tror jeg? Jeg står i trappen og lakkerer tåneglene en stund til fremfor å droppe leggene.
Mostly Harmless Skrevet 2. oktober 2019 #22 Skrevet 2. oktober 2019 Hvis vi først skal klage på konstruksjonen av menneskekroppen, vil jeg heller ta et oppgjør med hele den greia med store hoder og trange fødselskanaler. Der kunne vært rom for forbedringer, hvis vi skal se for oss at noen har skapt kroppen fra start av. Slik det er, har det jo fungert godt nok til at vi ikke er utryddet, selv om risikoen for skade på mor og barn er forholdsvis stor uten legehjelp.
ostepop123 Skrevet 2. oktober 2019 #23 Skrevet 2. oktober 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere enkle sjeler. Anonymkode: 5d0e5...9ce Ja, for jeg mente jo det jeg skrev helt bokstavelig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #24 Skrevet 2. oktober 2019 6 minutter siden, ostepop123 skrev: Ja, for jeg mente jo det jeg skrev helt bokstavelig. Det tror jeg du gjorde til en viss grad. Anonymkode: 5d0e5...9ce
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #25 Skrevet 2. oktober 2019 16 minutter siden, Mostly Harmless skrev: Hvis vi først skal klage på konstruksjonen av menneskekroppen, vil jeg heller ta et oppgjør med hele den greia med store hoder og trange fødselskanaler. Der kunne vært rom for forbedringer, hvis vi skal se for oss at noen har skapt kroppen fra start av. Slik det er, har det jo fungert godt nok til at vi ikke er utryddet, selv om risikoen for skade på mor og barn er forholdsvis stor uten legehjelp. Du tror ikke det på noen som helst måte er meningen at en fødsel skal være smertefull altså? Du tror all lidelse er forgjeves? Kvinne - du har enormt mye å lære her i livet! Anonymkode: 5d0e5...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå