Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hva tenker du om det? Hørt/opplevd det?’Tror du man kan «kjenne» at NÅ ble jeg gravid? Anonymkode: 08e72...8d5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva tenker du om det? Hørt/opplevd det?’Tror du man kan «kjenne» at NÅ ble jeg gravid? Anonymkode: 08e72...8d5 NEI!! Anonymkode: be1c6...ac1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg kjente når når egget satte seg fast alle tre ganger. Ikke til å ta feil av! Og fikk i tillegg den tilhørende blødning og terminen bekreftet tidspunktet. Men ingen kan kjenne når egg og sædcelle smelter sammen. Anonymkode: a6bb3...317
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg tør nesten ikke si det høyt... men jeg mener at det skjedde noe underlig da egget ble befruktet. Merkelig opplevelse. Viste seg 4 uker etterpå at jeg var gravid. Var bare den ene dagen vi hadde sex. Anonymkode: 3633f...08d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Kan innbille meg at jeg kjente når egget festet seg, men sannsynligvis bare fantasi 😎 Anonymkode: e6e95...cff
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Da jeg hadde sex en gang opplevde jeg dette, kom en intens visshet i meg om at "DER ble jeg gravid!". Min neste tanke var å le av meg selv, for det skulle jo være helt umulig, jeg som hadde hatt eggløsning nesten en uke før. Dagen etter fikk jeg eggløsning nr. to den måneden. Sexen var lørdag, mandag begynte jeg å få symptomer, før uken var omme begynte andre å spørre meg om jeg var gravid (større pupper, magen så ut som om jeg var 2-3 mnd. på vei), og uken etter det igjen testet jeg positivt. Trodde ikke slikt var mulig. Anonymkode: 48127...1fa
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 Nei, det kjente jeg ikke. Men det skjedde like vel noe uvirkelig, for jeg fikk en merkelig klar følelse av å være gravid, selv om vi hadde fått beskjed om at vi ikke kunne få barn et par år tidligere. Det hadde vi slått oss til ro med og gikk aldri rundt og verken håpet eller tenkte på det. Jeg ble redd for ting jeg ikke hadde vært redd for før, følte avsky mot alkohol og mye annet rart. Til og med da jeg skulle ta mine vanlige hodetabletter, var det som om en stemme sa til meg at jeg ikke skulle ta dem, jeg skulle ta noe annet i stede for. Når jeg skriver det nå, høres det helt sykt ut, ser jeg selv. Jeg "visste" at jeg var gravid bare et par dager etter befruktelsen. Eller det var da disse merkelige tankene og følelsene begynte å dukke opp. Anonymkode: 522f5...690
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har også "visst" det mange ganger. Ingen av gangene har stemt Anonymkode: b35b5...735
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg kjente at noe hadde skjedd da jeg våknet på morgenen, hadde sex kvelden før. Det viste seg raskt å stemme, var gravid. Anonymkode: f3044...a5e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan innbille meg at jeg kjente når egget festet seg, men sannsynligvis bare fantasi 😎 Anonymkode: e6e95...cff Det er en forholdsvis vanlig ting å kjenne, så er ikke sikkert det er fantasi. Anonymkode: a6bb3...317
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 Ikke bare visste jeg at jeg ble gravid, jeg visste at det var noe galt også. Jeg var gravid tre ganger før det, og kjente aldri noe lignende, men fjerde gangen kjente jeg på meg fra dag en at noe ikke stemte og jeg var ikke glad for graviditeten selv om den var ønsket og planlagt. Da jeg tok testen og den var positiv kastet jeg opp og jeg var fortvilet og lei meg helt til ul i uke 12. Da ble det oppdaget at fosteret hadde skader som var uforenelig med liv og senabort var eneste utvei. Jeg har ingen forklaring på vissheten og følelsene mine den gang. Jeg ble gravid en gang etter det og hadde ingen av de tankene da. Fikk da et friskt barn. Anonymkode: 55731...71c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 Men hva kjente dere da? Hvordan «visste» du at du var blitt gravid? HI Anonymkode: 08e72...8d5
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg visste det også. Jeg kjente det ikke fysisk, men det var en klar fornemmelse. Kjente at egget festet seg noen dager senere da jeg skulle låse meg inn på jobben. Måtte stoppe opp noen minutter og kjenne etter. Anonymkode: e113d...7f0
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker du om det? Hørt/opplevd det?’Tror du man kan «kjenne» at NÅ ble jeg gravid? Anonymkode: 08e72...8d5 Gjorde det første og tredje gangen. Andre var litt mer usikker. Anonymkode: 344c6...e37
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare visste jeg at jeg ble gravid, jeg visste at det var noe galt også. Jeg var gravid tre ganger før det, og kjente aldri noe lignende, men fjerde gangen kjente jeg på meg fra dag en at noe ikke stemte og jeg var ikke glad for graviditeten selv om den var ønsket og planlagt. Da jeg tok testen og den var positiv kastet jeg opp og jeg var fortvilet og lei meg helt til ul i uke 12. Da ble det oppdaget at fosteret hadde skader som var uforenelig med liv og senabort var eneste utvei. Jeg har ingen forklaring på vissheten og følelsene mine den gang. Jeg ble gravid en gang etter det og hadde ingen av de tankene da. Fikk da et friskt barn. Anonymkode: 55731...71c Jeg har opplevd det samme. Følte i uke 4-5 at jeg var gravid og at noe var galt. I uke 6 sier jeg til mannen «jeg tror det er tvillinger, men jeg føler at det er noe galt». Jeg var førstegangsgravid så håpet dette var vanlige tanker. På ul sier legen «her ser vi en frisk krabat, alt ser fint ut». Før han skal undersøke videre sier jeg «hvor er barn nr to?» Her er det ingen flere» sier han først, etterfulgt av «joda, der var det en til». Da ble det også oppdaget en alvorlig feil med nr 2, som påvirket nr 1 (eneggede).Begge døde i magen i uke 18. morsinnstiktet kommer tidlig. Anonymkode: 6fbcc...943
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #16 Skrevet 2. oktober 2019 Nei, men kjent at egget fester seg tre ganger. Anonymkode: 2986c...489
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg har hatt en sånn opplevelse. I det vi var ferdig å ha sex tenkte jeg: "DER ble jeg gravid!" En av de rareste følelsene jeg har hatt. Den stemte. Fant ut av det etter litt over en uke. Var ikke en ønsket graviditet. Anonymkode: 3db10...df8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #18 Skrevet 2. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hva kjente dere da? Hvordan «visste» du at du var blitt gravid? HI Anonymkode: 08e72...8d5 Når egget feste seg var det vont. Veldig spesifikt vont på et klart definert sted innvendig. Kunne ikke forveksles med noe annet. Anonymkode: a6bb3...317
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #19 Skrevet 4. oktober 2019 På 2.10.2019 den 14.19, Anonym bruker skrev: Nei, men kjent at egget fester seg tre ganger. Anonymkode: 2986c...489 Hvordan kjentes det? Anonymkode: 08e72...8d5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #20 Skrevet 4. oktober 2019 På 2.10.2019 den 6.38, Anonym bruker skrev: Jeg kjente at noe hadde skjedd da jeg våknet på morgenen, hadde sex kvelden før. Det viste seg raskt å stemme, var gravid. Anonymkode: f3044...a5e Godt gjort, siden egget ikke hadde festet seg enda. Anonymkode: 3c74b...51e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #21 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg er ganske sikker på at jeg følte at jeg ble gravid der og da. Men dette vet jeg jo ikke om stemmer helt. Anonymkode: 8fed0...eed
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #22 Skrevet 7. oktober 2019 På 2.10.2019 den 0.06, Anonym bruker skrev: Hva tenker du om det? Hørt/opplevd det?’Tror du man kan «kjenne» at NÅ ble jeg gravid? Anonymkode: 08e72...8d5 Yes, har opplevd det. Vi bodde ikke på samme sted da min første ble unnfanget, så jeg vet hvilken dag jeg ble gravid, det var flere uker før og etter da vi ikke møttes. Og den dagen da vi møttes og lå sammen, så tenkte jeg tanken med en gang: NÅ er jeg gravid. Det gikk 2-3 uker og jeg begynte å merke andre symptomer (fysiske ting) og første ultralyd hadde jeg da jeg var 5 uker på vei. Da fikk jeg bekreftet at jeg var akkurat så langt kommet som jeg trodde. Og barnet ble født på den dagen jeg hadde regnet meg fram til, også... Selv om seinere ultralyd la til noen dager. Anonymkode: 0388f...329
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #23 Skrevet 7. oktober 2019 På 2.10.2019 den 1.23, Anonym bruker skrev: Nei, det kjente jeg ikke. Men det skjedde like vel noe uvirkelig, for jeg fikk en merkelig klar følelse av å være gravid, selv om vi hadde fått beskjed om at vi ikke kunne få barn et par år tidligere. Det hadde vi slått oss til ro med og gikk aldri rundt og verken håpet eller tenkte på det. Jeg ble redd for ting jeg ikke hadde vært redd for før, følte avsky mot alkohol og mye annet rart. Til og med da jeg skulle ta mine vanlige hodetabletter, var det som om en stemme sa til meg at jeg ikke skulle ta dem, jeg skulle ta noe annet i stede for. Når jeg skriver det nå, høres det helt sykt ut, ser jeg selv. Jeg "visste" at jeg var gravid bare et par dager etter befruktelsen. Eller det var da disse merkelige tankene og følelsene begynte å dukke opp. Anonymkode: 522f5...690 Jeg fikk også avsky mot alkohol som ett av de første symptomene i alle mine svangerskap. Og det skjedde innenfor 3 uker. Anonymkode: 0388f...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå