Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg oppdaget i 13 års alderen (Er 15 nå) at jeg har bleie fetisjme. Elsker rett å slett å tisse på meg og bæsje på meg (bare at det er et f***skap å tørke bak). Elsker følelsen av bleien. I 10-12 års alderen hadde jeg problemer med å gå opp på natta å tisse/bæsje, så jeg måtte bruke bleier (DryNites) på natta. Når jeg var 13 fant jeg en dag en pakke som var igjen og jeg fikk lyst å prøve. Jeg hadde det på på skolen, når jeg gikk hjem måtte jeg skikkelig tisse, jeg løpte så fort jeg kunne, men det skulle jeg ikke gjort. Jeg tissa som bare det og det lå bortimot 3l med tiss i bleia. Samtidig så var det utrolig godt, følelsen når tisset bare strømmer ned i bleia og det blir varmt og godt foran. Senere prøvde jeg bevist å tisse og bæsje på meg samtidig, en utrolig himmelsk følelse. Problemet mitt nå er at jeg må skjule dette for foreldrene mine og jeg prøver å få tak i gratis bleier på et vis. Håper på svar Anonymkode: cf59c...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå