Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Pleier du å ha det når du har eggløsning. Har hatt sånn skikkelig murringer i hele dag, nesten så det gjør vondt. Kommer ut store klumper med slim. Pleier du å få slike murringer? Anonymkode: 6b6c8...297
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #2 Skrevet 2. oktober 2019 Hvis du ikke pleier å ha det sånn eller det ikke gir seg burde du ta deg en tur til legen og sjekke. Anonymkode: 4d934...9d2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #3 Skrevet 2. oktober 2019 Ja. Får mensenmurringer og eggløsningsslim. Slimet kan variere. Noen mnd er det mye, andre ganger lite. Slimet er blankt og kan strekkes mellom to fingre. Anonymkode: d31d7...7cd
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #4 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg kan rett og slett få skikkelig seng- og varmeflaskevondt på eggløsningsdagen. Ble mye verre etter siste fødsel. Anonymkode: 139a0...76e
Pobie Skrevet 2. oktober 2019 #5 Skrevet 2. oktober 2019 Jeg kjenner veldig godt når jeg har EL. Fått det bekreftet med blodprøve da vi gikk gjennom IVF. Får plutselig skarp smerte i bekkenet og nedpress, smerten varer fra 10-30 minutter og blir gradvis borte.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #6 Skrevet 2. oktober 2019 Ja, de gangene jeg har cyster som sprekker. Ellers bare litt ømhet en dag eller to. Men har du aldri hatt det før, og plutselig nå, så er det jo vært en tur til gynekolog etterhvert for en sjekk. Ikke for at det er så mye å gjøre om det feks er cyster, men skulle hormoner være i ubalanse eller man feks har en infeksjon (clamydia) så kan det jo muligens behandles. Anonymkode: a1560...e75
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 Var første mens etter jeg sluttet på p-piller. Kom ut svære klumper med blankt slim, altså eggløsningsslim. De murringene var skikkelig ubehagelige, men er over nå😊 Takk for svar alle sammen. Ho Anonymkode: 6b6c8...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå