hysterika Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg har blitt separert fra mannen min. Hvis jeg endrer status på Face, kan alle se det da? Kommer det opp på samme måte som når man går inn i et forhold?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Du kan gå inn og gjøre sivilstatus kun synlig for deg. Deretter trykker du på separert. Anonymkode: f952c...f01
hysterika Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2019 Takk for svar. Jeg vil egentlig ikke at det skal stå separert. Jeg vil ikke at det skal stå noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå