Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig utenom jobb og i hjemmet? 

Anonymkode: 62fbb...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min klesstil kan karakteriseres som "tilfeldig"

Anonymkode: fa8f6...1d4

Skrevet

behaglig hjemme og på jobb har vi kommune klær

Anonymkode: bd60b...8de

Skrevet

Jeg liker både søtt og rocka, litt retro, prikker, mye farger. Går egentlig sånn både på jobb og privat, tilpasser litt da.

Anonymkode: 93b81...c55

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

behaglig hjemme og på jobb har vi kommune klær

Anonymkode: bd60b...8de

Kan du lese? 

Anonymkode: 62fbb...4a4

Skrevet

Jeg går i det samme hjemme og på jobb. Liker basis klær, men i forskjellige farger. Bruker alltid skjerf, ofte jeans/skjørt og enkle topper. Får skryt for p bruke farger, men klærne er egentlig enkle og ganske like. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du lese? 

Anonymkode: 62fbb...4a4

Eier du folkeskikk?

Anonymkode: 7a6de...d8d

Skrevet

Jeg er harry😄 Går i olabukse, olajakke og t-skjorte eller en topp. Og converse eller støvletter. Typisk 90-tallsstil🙂

Skrevet

Skinny jeans med hvit t-shorte hvis det er relativt varmt. Ellers strikkagenser. Skinnjakke og skjerf. 

Skrevet

Klassisk ispekket litt bohem. Mye strikkegenser, skinnstøvletter og Fjällreven-parkas. 

Anonymkode: a0d92...0bf

Skrevet

Klassisk, eller noe i den duren? Feminint? 

Mye blyantskjørt, høye heler, sailor pants bukser, bluser, liker silkeskjerf i halsen, og hatter om høsten... Sikkert litt 40-talls inspirert. Har lite jeans, joggebukser og ensfargede t-skjorter, tror jeg. 

På jobb er det uniform, så liker det feminint på fritiden. 

Anonymkode: ac8ce...679

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min klesstil kan karakteriseres som "tilfeldig"

Anonymkode: fa8f6...1d4

Samme her. Har en fysisk krevende jobb og har som regel praktiske behagelige klær på. Er overvektig og synes det er vanskelig å finne klær som jeg liker og for det andre er jeg i et lavtlønnet yrke og når alt er betalt har jeg veldig lite igjen til klær 😟 Ville nok kledt meg veldig forskjellig hvis økonomien (og vekten!) tillot det! 

Anonymkode: 41387...f7f

Skrevet

Jeans og en eller annen overdel. Bluse, skjorte, genser. Dønn kjedelig, med andre ord. 

Anonymkode: 9d9bf...6b8

Skrevet

Androgyn lesbe med klassisk vri. Mørke, smale jeans, ullcardigans, skjorter og mye ensfarget, og det viktigste av alt: fete sneakers.

Anonymkode: ec13d...382

Skrevet

Olabukse og hettegenser. Jeg er hun mammaen de andre snakker om etter foreldremøte fordi jeg har «skateklær». Men er flink og voksen til tross for dette.  

Og joggesko eller lignende.

Det finnes ingen klær med blomster på i mine skap. Sånne blomsterbluser med halvhøy hals er det mest redselsfulle jeg ser. 

Anonymkode: 192c2...713

Skrevet

Olabukse og genser, veldig enkelt. Hjemme er det joggebukse.

Dessverre er jeg nødt til å få litt mer formell klesstil pga jobben. Har aldri tenkt over det, men i et møte med hele administrasjonen her om dagen oppdaget jeg at jeg var den eneste på kontoret som ikke var formelt kledd 😂

Anonymkode: 3422c...4f2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan du lese? 

Anonymkode: 62fbb...4a4

Jeg er faktisk usedvanlig flink til å lese, men jeg skjønner heller ikke spørsmålet ditt. 

Lurer du på hva jeg går med til vanlig, utenom jobb, og hjemme? Da er svaret at hjemme går jeg med joggebukse. Utenfor husets fire vegger bruker jeg enten jeans, ballerinasko og en topp, eller en enkel kjole.  Jeg bruker også disse klærne på jobb. 

Anonymkode: 54979...ed6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...