Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Til vanlig utenom jobb og i hjemmet? Anonymkode: 62fbb...4a4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Min klesstil kan karakteriseres som "tilfeldig" Anonymkode: fa8f6...1d4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 behaglig hjemme og på jobb har vi kommune klær Anonymkode: bd60b...8de
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg liker både søtt og rocka, litt retro, prikker, mye farger. Går egentlig sånn både på jobb og privat, tilpasser litt da. Anonymkode: 93b81...c55
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: behaglig hjemme og på jobb har vi kommune klær Anonymkode: bd60b...8de Kan du lese? Anonymkode: 62fbb...4a4
Optatium Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg går i det samme hjemme og på jobb. Liker basis klær, men i forskjellige farger. Bruker alltid skjerf, ofte jeans/skjørt og enkle topper. Får skryt for p bruke farger, men klærne er egentlig enkle og ganske like.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du lese? Anonymkode: 62fbb...4a4 Eier du folkeskikk? Anonymkode: 7a6de...d8d
Elizabeth Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg er harry😄 Går i olabukse, olajakke og t-skjorte eller en topp. Og converse eller støvletter. Typisk 90-tallsstil🙂
Gemini77/ Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 Skinny jeans med hvit t-shorte hvis det er relativt varmt. Ellers strikkagenser. Skinnjakke og skjerf.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #11 Skrevet 1. oktober 2019 Klassisk ispekket litt bohem. Mye strikkegenser, skinnstøvletter og Fjällreven-parkas. Anonymkode: a0d92...0bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #12 Skrevet 1. oktober 2019 Klassisk, eller noe i den duren? Feminint? Mye blyantskjørt, høye heler, sailor pants bukser, bluser, liker silkeskjerf i halsen, og hatter om høsten... Sikkert litt 40-talls inspirert. Har lite jeans, joggebukser og ensfargede t-skjorter, tror jeg. På jobb er det uniform, så liker det feminint på fritiden. Anonymkode: ac8ce...679
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #13 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min klesstil kan karakteriseres som "tilfeldig" Anonymkode: fa8f6...1d4 Samme her. Har en fysisk krevende jobb og har som regel praktiske behagelige klær på. Er overvektig og synes det er vanskelig å finne klær som jeg liker og for det andre er jeg i et lavtlønnet yrke og når alt er betalt har jeg veldig lite igjen til klær 😟 Ville nok kledt meg veldig forskjellig hvis økonomien (og vekten!) tillot det! Anonymkode: 41387...f7f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #14 Skrevet 1. oktober 2019 Jeans og en eller annen overdel. Bluse, skjorte, genser. Dønn kjedelig, med andre ord. Anonymkode: 9d9bf...6b8
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #15 Skrevet 1. oktober 2019 Androgyn lesbe med klassisk vri. Mørke, smale jeans, ullcardigans, skjorter og mye ensfarget, og det viktigste av alt: fete sneakers. Anonymkode: ec13d...382
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #16 Skrevet 1. oktober 2019 Olabukse og hettegenser. Jeg er hun mammaen de andre snakker om etter foreldremøte fordi jeg har «skateklær». Men er flink og voksen til tross for dette. Og joggesko eller lignende. Det finnes ingen klær med blomster på i mine skap. Sånne blomsterbluser med halvhøy hals er det mest redselsfulle jeg ser. Anonymkode: 192c2...713
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #17 Skrevet 1. oktober 2019 Olabukse og genser, veldig enkelt. Hjemme er det joggebukse. Dessverre er jeg nødt til å få litt mer formell klesstil pga jobben. Har aldri tenkt over det, men i et møte med hele administrasjonen her om dagen oppdaget jeg at jeg var den eneste på kontoret som ikke var formelt kledd 😂 Anonymkode: 3422c...4f2
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #18 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan du lese? Anonymkode: 62fbb...4a4 Jeg er faktisk usedvanlig flink til å lese, men jeg skjønner heller ikke spørsmålet ditt. Lurer du på hva jeg går med til vanlig, utenom jobb, og hjemme? Da er svaret at hjemme går jeg med joggebukse. Utenfor husets fire vegger bruker jeg enten jeans, ballerinasko og en topp, eller en enkel kjole. Jeg bruker også disse klærne på jobb. Anonymkode: 54979...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå