Gå til innhold

Kan dette være "bare" psykisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mye deprimert, og har hatt det ekstra tungt de siste par ukene. 

I tillegg så har jeg ofte opplevd, og nå mer og mer, verking i lårene og leggene. Føler meg helt "gele" i knærne. Har ofte litt feber (maks. 38,5) på kveldstid. I dag har jeg hatt denne verkingen hele dagen, det gjør jo ikke fryktelig vondt akkurat. Men det er veldig plagsomt. Er også veldig trøtt og slapp. 

Har snakket så vidt med legen min om dette, men det blir jo bare verre og verre. Har tatt så mye blodprøver at det finnes vel ikke mer å sjekke... 

Jeg er forferdelig sliten og lei, og redd for at det er noe som feiler meg. Kan det virkelig "bare" være den elendige psyken min som gjør at jeg har det sånn? ;-( 

Anonymkode: 30687...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det faktisk være. Psykosomatiske plager kalles det. Det er kroppens måte å få ut det du sliter med. Går du til psykolog? 

Anonymkode: 33bc3...d60

Skrevet

Hode og kropp henger veldig sammen, og du skal ikke se bort ifra at det er psykosomatisk nei. 

Eneste jeg vil råde deg til å være obs på er stoffskiftet. Ikke alle leger sjekker det nøye uten at man ber om det, og spesielt lavt kan lett forveksles med depresjon for noen. 

Anonymkode: 977dd...4e2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kan det faktisk være. Psykosomatiske plager kalles det. Det er kroppens måte å få ut det du sliter med. Går du til psykolog? 

Anonymkode: 33bc3...d60

Nei, går ikke til psykolog nå. Men går hos psykiatrisk sykepleier. Tror ikke det hjelper så mye....

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hode og kropp henger veldig sammen, og du skal ikke se bort ifra at det er psykosomatisk nei. 

Eneste jeg vil råde deg til å være obs på er stoffskiftet. Ikke alle leger sjekker det nøye uten at man ber om det, og spesielt lavt kan lett forveksles med depresjon for noen. 

Anonymkode: 977dd...4e2

Har sjekket stoffskiftet, det var visst helt normalt...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...