Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Ønsker meg den stripete genseren i gult. Må man bestille på nett, eller har noen sett den i butikk? Anonymkode: c606a...382
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Coop obs har de, og det er - 40% denne uken! Anonymkode: 7ac57...ca4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Så en kjendis er med på å låne navnet sitt til så kjedelig design, stripete ull og folk løper og kjøper kun for å kunne si til naboen.... se, hva jeg har kjøpt 🤣 hadde ikke solgt like bra om det kun var Pierre Robert liksom. Værsågod, betal mye for et navn 🙈 Anonymkode: c9dd3...eba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så en kjendis er med på å låne navnet sitt til så kjedelig design, stripete ull og folk løper og kjøper kun for å kunne si til naboen.... se, hva jeg har kjøpt 🤣 hadde ikke solgt like bra om det kun var Pierre Robert liksom. Værsågod, betal mye for et navn 🙈 Anonymkode: c9dd3...eba Hadde PR laget den stripete uten kjendis hadde jeg kjøpt den like ivrig. Anonymkode: 54923...90f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 De er billig å lage men selges dyrt, synd det er så lite konkurranse. Orkla giganten gjør at ingen andre kommer til. Anonymkode: c9dd3...eba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så en kjendis er med på å låne navnet sitt til så kjedelig design, stripete ull og folk løper og kjøper kun for å kunne si til naboen.... se, hva jeg har kjøpt 🤣 hadde ikke solgt like bra om det kun var Pierre Robert liksom. Værsågod, betal mye for et navn 🙈 Anonymkode: c9dd3...eba Betal mye? Synes du virkelig det er dyre klær? Anonymkode: 441c4...14e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Det er skikkelig klø-ull! Anonymkode: 2994c...ca4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 Pierre Robert er elendig. Ofte blanding med syntetiske stoffer, får fort hull og klør som et lite helvete. Styrer unna. Anonymkode: 37412...c47
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Så en kjendis er med på å låne navnet sitt til så kjedelig design, stripete ull og folk løper og kjøper kun for å kunne si til naboen.... se, hva jeg har kjøpt 🤣 hadde ikke solgt like bra om det kun var Pierre Robert liksom. Værsågod, betal mye for et navn 🙈 Anonymkode: c9dd3...eba Ja for genseren er sikkert stygg. Hun kjøper den bare pga merket. Idiotkommentar. 😂😂😂 Anonymkode: d2b0b...1d7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 Har sett alle de andre plaggene, men ikke genseren med gule striper... Jeg ønsker meg også den! 😍 Anonymkode: 79ea9...3e8
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 Før dere går bananas og kjøper noe nytt og «spennende» med kjendisnavn på: gå i dere selv og vurder nøye om dette faktisk er noe dere trenger. Har dere ikke noe ulltøy fra før dere kan bruke? Hvor mange sett ulltøy trenger dere egentlig? Vi har en jordklode å redde. Anonymkode: feefb...7ec
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Før dere går bananas og kjøper noe nytt og «spennende» med kjendisnavn på: gå i dere selv og vurder nøye om dette faktisk er noe dere trenger. Har dere ikke noe ulltøy fra før dere kan bruke? Hvor mange sett ulltøy trenger dere egentlig? Vi har en jordklode å redde. Anonymkode: feefb...7ec Ullproduksjon er ikke det som eventuelt måtte ødelegge jorda, altså. Folk oppfordres faktisk til å ha mye ull og bruke ull. Jeg kan ikke det pga allergi, så jeg kjøper fleece. I dine øyne er det vel enda verre Anonymkode: ee717...f67
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #15 Skrevet 2. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ullproduksjon er ikke det som eventuelt måtte ødelegge jorda, altså. Folk oppfordres faktisk til å ha mye ull og bruke ull. Jeg kan ikke det pga allergi, så jeg kjøper fleece. I dine øyne er det vel enda verre Anonymkode: ee717...f67 I mine øyne? Det er vel et faktum, og ikke en personlig mening at fleece er noe dritt hva miljøet angår. Du vet, plast og sånn. Anonymkode: feefb...7ec
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #16 Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Før dere går bananas og kjøper noe nytt og «spennende» med kjendisnavn på: gå i dere selv og vurder nøye om dette faktisk er noe dere trenger. Har dere ikke noe ulltøy fra før dere kan bruke? Hvor mange sett ulltøy trenger dere egentlig? Vi har en jordklode å redde. Anonymkode: feefb...7ec Så dum. Hvem er du til å liksom oppdra folk og legge deg opp i hvor mye klær de trenger? Pass på deg selv, tenker jeg. Det er nok ikke mange som kjøper et plagg fordi Skavland promoterer det, men heller fordi det er fine plagg? Og de er da virkelig ikke dyre! Anonymkode: 7d188...c0b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #17 Skrevet 2. oktober 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så dum. Hvem er du til å liksom oppdra folk og legge deg opp i hvor mye klær de trenger? Pass på deg selv, tenker jeg. Det er nok ikke mange som kjøper et plagg fordi Skavland promoterer det, men heller fordi det er fine plagg? Og de er da virkelig ikke dyre! Anonymkode: 7d188...c0b Jeg står fritt til å oppfordre folk til å tenke på miljøet og bremse forbruksfesten. DU trenger ikke å like det, og står fritt til å argumentere for at vi kan drite i miljøet og shoppe av hjertens lys, men du kan ikke nekte meg å ville påvirke. Anonymkode: feefb...7ec
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #18 Skrevet 2. oktober 2019 Hi her! Jeg kjøper ull fordi jeg elsker å gå i det. Jeg bor i ulltrøyene mine halve året, og jeg sliter dem ut. De trenger heller ikke å vaskes så ofte som bomullsgensere, så denne skal jeg kjøpe med verdens beste samvittighet. Jeg kjøper den ikke pga Skavlanmerket, men fordi jeg elsker striper g digger gult. Jeg vet at jeg kommer til å bruke den til det bare er filla igjen. Og nei, jeg syns ikke ull klør!😉 Anonymkode: c606a...382
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #19 Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: I mine øyne? Det er vel et faktum, og ikke en personlig mening at fleece er noe dritt hva miljøet angår. Du vet, plast og sånn. Anonymkode: feefb...7ec Siden du later som du er så opplyst, så burde du vite at det ikke gjelder all fleece Anonymkode: 06f8b...ff2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #20 Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Siden du later som du er så opplyst, så burde du vite at det ikke gjelder all fleece Anonymkode: 06f8b...ff2 Synes du det jeg skriver vitner om at jeg anser meg for å være så innmari opplyst? At fleece medfører utslipp av mikroplast er i mine øyne allmennkunnskap. Men du har kanskje ikke så høye tanker om dine medborgeres kunnskaper. Anonymkode: feefb...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå