Gå til innhold

Si ifra til sjefen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som en kasteball på avdelingen jeg jobber på og at jeg bare blir brukt der det er behov for meg. Jeg har en fast stilling med faste oppgaver. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil ha det slik flere ganger og får alltid svar om at det ordner seg for alle skal trives. Det skjer ikke. Jeg er fremdeles en kasteball, føler meg som en vikar og folk snakker ikke til meg om de trenger min hjelp, de snakker om meg og jeg får så beskjed. De snakker da som om jeg ikke er her selvom jeg sitter ved siden av.

Nå kommer jeg til å søke på ny stilling på ny avdeling for jeg hater dette! Bør jeg si ifra til lederen at jeg vil søke på ny stilling? Hun får jo vite det uansett

Anonymkode: 81994...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får hun vite at du søker? Jeg ville ikke sagt noe med mindre hun garantert får vite det

Skrevet

Hun får garantert vite det siden det er i samme bedrift, bare en annen avdeling

Anonymkode: 81994...df2

Skrevet

Din potensielle nye sjef vil jo snakke med din nåværende sjef, så dette må du snakke med sjefen din om FØR du søker.

Anonymkode: d349f...84a

Skrevet

Si det akkurat som det er. Sjefen din kommer til å få vite det uansett. Dersom du er ærlig, så vinner du best på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...