Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg har fulle dager med jobb, barn, hus osv...når kl blir 21 og kvelden kommer tenker jeg at jeg skal sette meg ned å slappe av litt før jeg legger meg.Men det som skjer da er at jeg sovner!Poff på et øyeblikk! Jeg sovner mens jeg sitter med tlf i hånda og skal svare på mld.Jeg sovner med varm tekopp I HÅNDA som jeg ikke har rukket å satt ifra meg.Jeg kan ikke tenne lys om kvelden for jeg sovner jo fra alt! Altså er det normalt...?Mannen min begynner å bli bekymra her.🤔🙈Ja jeg er sliten🙈😴 Anonymkode: 338f3...0a9
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Nei, det er ikke normalt. Selv for et par år siden med full jobb, fire unger og fullt masterstudium (dritslitsomt), bare sovnet jeg sånn som det der, og da var jeg mildt sagt rimelig trøtt om kveldene. Jeg synes du skal bestille legetime og få tatt en masse blodprøver, sjekke for jern, D-vitamin, cøliaki osv. Anonymkode: 1c632...1a1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke normalt. Selv for et par år siden med full jobb, fire unger og fullt masterstudium (dritslitsomt), bare sovnet jeg sånn som det der, og da var jeg mildt sagt rimelig trøtt om kveldene. Jeg synes du skal bestille legetime og få tatt en masse blodprøver, sjekke for jern, D-vitamin, cøliaki osv. Anonymkode: 1c632...1a1 Sovnet jeg IKKE, skulle det stå. Anonymkode: 1c632...1a1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 For meg er det normalt. Jeg har også prestert å sovne med kaffekoppen i hånda, opptil flere ganger. Har veldig lavt jernnivå da. Anonymkode: 5c242...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå