Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes sex er oppskrytt!

Kanskje er det bare meg?Kanskje jeg er med feil type?Jeg synes sex er ok, jeg får orgasme og alt er greit, men det er ikke noe jeg bare MÅ ha.Jeg kunne levd uten.

Når jeg leser på nettet er det som at alle har så sinnsyk god sex, klarer ikke å vente med å få mer!De ser enhjørninger og stjerner😅Er det virkelig slik det skal være?

Kanskje er jeg slik for at jeg ble lurt og utnyttet seksuelt når jeg var veldig ung...jeg vet ikke...🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e37ca...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i mange år, men det er ikke sex jeg savner mest. De fysiske prosesser kan man tilfredsstille. Det som er problemet er ting som nærhet og omsorg. Jada, sex kan være gøy og godt osv, men det er ikke det viktigste i livet mitt.

Anonymkode: e09c9...835

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært singel i mange år, men det er ikke sex jeg savner mest. De fysiske prosesser kan man tilfredsstille. Det som er problemet er ting som nærhet og omsorg. Jada, sex kan være gøy og godt osv, men det er ikke det viktigste i livet mitt.

Anonymkode: e09c9...835

Ja det jeg også tenker.Nærhet og omsorg er viktigere.Jeg har samboer og vi trives sammen.For meg er det viktig at han viser at han bryr seg, respekterer grensene mine osv...noen dager har jeg nok med en masasje uten at det trenger å bety at jeg vil ha sex.Han respekterer heldigvis det.Men jeg har vært sammen med noen som ikke gjor det.Jeg tenker at det er ikke noe gly om man føler man blir tvunget.

Skrevet

*gøy skulle det stå

Skrevet

Jeg hadde større sexlyst da jeg var yngre. Den har dessverre sunket mye med alderen, og nå er sexlysten helt borte. Mannen er veldig god i senga, og jeg har ikke lyst på andre menn. 

Synd 😢

Anonymkode: da4c6...f51

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde større sexlyst da jeg var yngre. Den har dessverre sunket mye med alderen, og nå er sexlysten helt borte. Mannen er veldig god i senga, og jeg har ikke lyst på andre menn. 

Synd 😢

Anonymkode: da4c6...f51

Uff ja blir ikke noe bedre med alderen her heller dessverre😔Hadde jeg blitt singel nå så vet jeg ikke om jeg hadde orket å funnet meg ny mann pga «krav» om sex...jeg har nok å gjøre om dagene og er sliten når kvelden kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...