Gå til innhold

Er fødselen rett rundt hjørnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag begynte jeg å få mensmurringer nederst i magen, det økte og minka i intensitet, men forsvant aldri helt mellom takene. Altså konstante menssmerter med bølger av intensitet. Det fortsatte hele natten, men har vært så godt som borte fra i dag morges til det begynte igjen i 16-17 tiden i ettermiddag, akkurat som i går. Jeg synes det har vært litt mer intenst nå i ettermiddag/kveld, men ellers er det likt. Jeg har termin i morgen.. 

Jeg har hørt at man gjerne blir litt løs i magen de siste dagene før fødsel, men her går fordøyelsen like tregt som den har gjort de siste månedene, og det er rimelig treigt! Så det gjør at jeg tenker at det kanskje ikke er noe ordentlig på gang enda?

Noen som har erfaring med lignende og vil dele?

Anonymkode: bf40a...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I går ettermiddag begynte jeg å få mensmurringer nederst i magen, det økte og minka i intensitet, men forsvant aldri helt mellom takene. Altså konstante menssmerter med bølger av intensitet. Det fortsatte hele natten, men har vært så godt som borte fra i dag morges til det begynte igjen i 16-17 tiden i ettermiddag, akkurat som i går. Jeg synes det har vært litt mer intenst nå i ettermiddag/kveld, men ellers er det likt. Jeg har termin i morgen.. 

Jeg har hørt at man gjerne blir litt løs i magen de siste dagene før fødsel, men her går fordøyelsen like tregt som den har gjort de siste månedene, og det er rimelig treigt! Så det gjør at jeg tenker at det kanskje ikke er noe ordentlig på gang enda?

Noen som har erfaring med lignende og vil dele?

Anonymkode: bf40a...2bb

Jeg hadde diaré en hel uke og nå er avføringen fast og fin igjen.. Tror ikke det er noen sammenheng 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en telefon inn til føden nå, og de sa det nok bare var kroppen min som gjorde seg klar, at det var kynnere og at jeg skulle ta et gram paracet..

Anonymkode: bf40a...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...