Gå til innhold

Når bekjente skriver dette på Facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke skrive hva vedkommende skriver, så jeg ikke avslører hvem, men hvorfor ikke bare slette sin profil? I stedet for å «true» med å forsvinne? 

Anonymkode: 7ad8f...3b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver en overskrift, men så kan du ikke skrive hva du mener likevel? 

Er det du som skriver på Facebook da eller? 

Anonymkode: 705c4...a83

Skrevet

Skjønner jo godt hva du mener, og det er jo for å få oppmerksomhet. ofte sletter man seg og kommer tilbake etterpå. Samme som skjer her inne også, ofte........

Anonymkode: 72584...17c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver en overskrift, men så kan du ikke skrive hva du mener likevel? 

Er det du som skriver på Facebook da eller? 

Anonymkode: 705c4...a83

Vedkommende går inn og skriver i statusen at «ting skjer i livet» og at det ikke er vits å ta kontakt...... hvorfor skrive noe i det hele tatt om man ikke vil at folk skal ta kontakt?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vedkommende går inn og skriver i statusen at «ting skjer i livet» og at det ikke er vits å ta kontakt...... hvorfor skrive noe i det hele tatt om man ikke vil at folk skal ta kontakt?

For å få oppmerksomhet. De ønsker mange hjerter og kommentarer under statusen, à la "Åånei, pusen, hva skjer? Blir kjempe lei meg av å lese dette vennen. ❤️ Jeg er her for deg!"

Anonymkode: a3995...900

Skrevet
På 29.9.2019 den 20.46, Anonym bruker skrev:

kan ikke skrive hva vedkommende skriver, så jeg ikke avslører hvem, men hvorfor ikke bare slette sin profil? I stedet for å «true» med å forsvinne? 

En jeg kjenner gjorde det. Skrev at han skulle forsvinne. Ble ikke tatt på alvor og tok selvmord dagen etter. Så dette ville jeg sett på som bekymringsverdig.

Skrevet
30 minutter siden, Toneelise skrev:

En jeg kjenner gjorde det. Skrev at han skulle forsvinne. Ble ikke tatt på alvor og tok selvmord dagen etter. Så dette ville jeg sett på som bekymringsverdig.

Det heter ikke «å ta selvmord». Til nød «begå selvmord», men i og med at «mord» er et meget stigmatiserende ord, er « ta livet av seg/ta sitt eget luv» å foretrekke.

Anonymkode: 2ac61...dbf

Skrevet
På 29.9.2019 den 20.46, Anonym bruker skrev:

Sånn at du slipper å se det`?

Anonymkode: 7d83b...a3a

Skrevet

Du irriterer deg over det, men lager selv en click-bait-overskrift?

Anonymkode: 1d0c4...f3b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det heter ikke «å ta selvmord». Til nød «begå selvmord», men i og med at «mord» er et meget stigmatiserende ord, er « ta livet av seg/ta sitt eget luv» å foretrekke.

Anonymkode: 2ac61...dbf

Jo, det heter det. Faens kverulant

Anonymkode: 4077f...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...