Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 kan ikke skrive hva vedkommende skriver, så jeg ikke avslører hvem, men hvorfor ikke bare slette sin profil? I stedet for å «true» med å forsvinne? Anonymkode: 7ad8f...3b1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Du skriver en overskrift, men så kan du ikke skrive hva du mener likevel? Er det du som skriver på Facebook da eller? Anonymkode: 705c4...a83
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Skjønner jo godt hva du mener, og det er jo for å få oppmerksomhet. ofte sletter man seg og kommer tilbake etterpå. Samme som skjer her inne også, ofte........ Anonymkode: 72584...17c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skriver en overskrift, men så kan du ikke skrive hva du mener likevel? Er det du som skriver på Facebook da eller? Anonymkode: 705c4...a83 Vedkommende går inn og skriver i statusen at «ting skjer i livet» og at det ikke er vits å ta kontakt...... hvorfor skrive noe i det hele tatt om man ikke vil at folk skal ta kontakt? Anonymkode: 7ad8f...3b1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vedkommende går inn og skriver i statusen at «ting skjer i livet» og at det ikke er vits å ta kontakt...... hvorfor skrive noe i det hele tatt om man ikke vil at folk skal ta kontakt? Anonymkode: 7ad8f...3b1 For å få oppmerksomhet. De ønsker mange hjerter og kommentarer under statusen, à la "Åånei, pusen, hva skjer? Blir kjempe lei meg av å lese dette vennen. ❤️ Jeg er her for deg!" Anonymkode: a3995...900
Toneelise Skrevet 4. oktober 2019 #6 Skrevet 4. oktober 2019 På 29.9.2019 den 20.46, Anonym bruker skrev: kan ikke skrive hva vedkommende skriver, så jeg ikke avslører hvem, men hvorfor ikke bare slette sin profil? I stedet for å «true» med å forsvinne? Anonymkode: 7ad8f...3b1 En jeg kjenner gjorde det. Skrev at han skulle forsvinne. Ble ikke tatt på alvor og tok selvmord dagen etter. Så dette ville jeg sett på som bekymringsverdig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 30 minutter siden, Toneelise skrev: En jeg kjenner gjorde det. Skrev at han skulle forsvinne. Ble ikke tatt på alvor og tok selvmord dagen etter. Så dette ville jeg sett på som bekymringsverdig. Det heter ikke «å ta selvmord». Til nød «begå selvmord», men i og med at «mord» er et meget stigmatiserende ord, er « ta livet av seg/ta sitt eget luv» å foretrekke. Anonymkode: 2ac61...dbf
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #8 Skrevet 4. oktober 2019 På 29.9.2019 den 20.46, Anonym bruker skrev: kan ikke skrive hva vedkommende skriver, så jeg ikke avslører hvem, men hvorfor ikke bare slette sin profil? I stedet for å «true» med å forsvinne? Anonymkode: 7ad8f...3b1 Sånn at du slipper å se det`? Anonymkode: 7d83b...a3a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #9 Skrevet 4. oktober 2019 Du irriterer deg over det, men lager selv en click-bait-overskrift? Anonymkode: 1d0c4...f3b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #10 Skrevet 4. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det heter ikke «å ta selvmord». Til nød «begå selvmord», men i og med at «mord» er et meget stigmatiserende ord, er « ta livet av seg/ta sitt eget luv» å foretrekke. Anonymkode: 2ac61...dbf Jo, det heter det. Faens kverulant Anonymkode: 4077f...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå