Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg har en fast jobb i en underavdeling i en kjempeorganisasjon. Har søkt en annen, mye mer spennende (men midlertidig) her jeg er, men hvis jeg ikke får den, ønsker jeg meg bort fra denne avdelingen, for da er det ikke flere muligheter for meg her med denne typen stillinger. Jeg har derfor en søknad inne på en nesten lik stilling, men fast i en av de andre underavdelingene. Denne tror jeg det ikke er stor sjanse for at jeg får (har sett søkerlisten og ser en intern søker som virker ideel - tipper det er h'n de har i tankene). Men nå har denne andre avdelingen også et vikariat ledig. Det er en helt annen type jobb, og et ganske kort vikariat, men den kan være kvalifiserende for andre jobber der ute i jobbmarkedet utenfor organisasjonen. Tror dere det virker rart at jeg plutselig søker dette vikariatet når jeg allerede har en søknad inne på en fast stilling? Dette er to veldig forskjellige slags jobber, men jeg mener faktisk jeg er kvalifisert for begge. Tenker kanskje de som skal ansett kan tenke at det virker useriøst at jeg søker begge disse forskjellige stillingene? Anonymkode: 20dca...de7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Ingen som mener noe om dette? Anonymkode: 20dca...de7
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Blir det spørsmål om det så ville jeg argumentert med at jeg var klar for nye utfordringer, at du ønsker å utvikle deg videre innen fag og personlig, at du trenger noen nye impulser og utfordringer og at du tenker dette er viktig for deg. Anonymkode: aece0...0fe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Nei, det blir ikke rart. Anonymkode: 664f5...b36
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Nei, men det er et tydelig signal til bedriften om at du ikke trives der du er. Ikke noe galt i det. Anonymkode: f41ae...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå