Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Ble filmet uten at jeg visste det. Så det på snap. Jeg ser mye eldre ut enn jeg ser i speilet og jeg beveger meg utenfor normalen utredes for ADHD og Asperger. Jeg ser jo hersens unormal ut :((( sånn litt nervøs bevegelse/ urolig og ukontrollerbar rett og slett. Anonymkode: d52fc...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Slapp av. Ingen av oss ser ut som vi skulle ønske. Alle har speiltryne på når de ser på seg selv, og kamera er nådeløst. Ingen av oss andre ser ut som modeller eller kontrollerte skuespillere heller. Ikke verre enn for alle andre, tenker jeg. Anonymkode: 09a51...550
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Enig, slapp av. For alle andre ser du akkurat slik du ser ut. Anonymkode: 31eeb...3fd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Enig med de andre, det er sånn du ser ut. Folk er vant til det, for DEG er det kanskje nytt, for dem er det ikke noe nytt og ikke noe du skal tenke på Anonymkode: 09b86...d2f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Men hvorfor ser vi styggere ut i virkeligheten enn i speilet? Det er så typisk at det negative alltid stemmer Anonymkode: d52fc...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor ser vi styggere ut i virkeligheten enn i speilet? Det er så typisk at det negative alltid stemmer Anonymkode: d52fc...f4a Man er ikke styggere i virkeligheten. I speilet ser du deg speilvendt. Når du da ser deg riktig er det uvant og rart. For alle andre er det slik du alltid ser ut Anonymkode: fea3c...69a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 Eg blir av ein eller anna grunn kjempetjukk og sur på bilde. Til vanleg er eg frodig og blid. Anonymkode: f243b...6f3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor ser vi styggere ut i virkeligheten enn i speilet? Det er så typisk at det negative alltid stemmer Anonymkode: d52fc...f4a Der var du igjen, ja. Anonymkode: b889c...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå