Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Vi skal gå til innkjøp av en større trampoline av bedre kvalitet til neste år, så det hadde jo vært fint å bli kvitt den gamle nå så vi slipper å lagre den over vinteren. Den er pent brukt uten rifter eller skader, 3,7 meter. Hvor mye kan vi legge den ut for? Anonymkode: d074c...572
amandine Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Den hadde jeg lagt ut på gies bort og blitt veldig glad om noen kom og demonterte og tok den med seg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Hva kostet den ny da, stor forskjell på en til 2.000 fra europris og en til 10.000 fra hoppespesialisten... Jeg hadde nok gitt den bort om den ikke var veldig dyr i utgangspunket. Anonymkode: 4ffb9...f2b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Vi ga bort vår gamle. Det ligger flust av trampoliner på Finn som gis bort. Anonymkode: 56f6d...d5b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Jeg hadde satt den til 200kr for å få luke vekk de useriøse. Hører fra naboen at hun må sette en pris på ting, for straks ting er gratis kommer de ikke å henter, endrer hente tidspunkt, maser om de hun må kjøre det osv. Jeg hadde sikkert gitt den bort gratis, men satt en pris på den. Selv om våre to trampoliner har vært billige, har de vart veldig lenge. Den første vi hadde varte i veldig mange år, men nå festene til nettet røyk og vi skulle få nytt nett fant vi ut det var nesten billigere å kjøpe alt nytt. Tror vi betalte 300kr mer for alt nytt og større trampoline enn hva nettet kostet alene. Den nye er nå på tredje året, jeg skal lat som jeg husker å sy på to nye knytebånd til ringen rundt trampolina i vinter. De løsnet når jeg demonterte den nå. Resten var helt i orden. Anonymkode: 0de93...9c3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 Ville ikke betalt mer enn en symbolsk sum, som f.eks. en hundrelapp. Anonymkode: 6ff07...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå