Gå til innhold

Har dere tatt ned trampolinen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjør dere det for sesongen ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har vi ikke. 

Hvorfor lurer du på det, egentlig? Det er sikkert greit at du gjør det som passer dere best. 

Anonymkode: 184be...00e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det har vi ikke. 

Hvorfor lurer du på det, egentlig? Det er sikkert greit at du gjør det som passer dere best. 

Hvorfor lurer man på noe her inne da i grunn? Selvsagt er det greit at jeg tar den ned , jeg lurte bare på når det er vanlig å ta den ned. Det er vår første sesong det her

Skrevet

Nei, pleier å la den stå ut oktober. 

Anonymkode: b6e69...1d2

Skrevet

Ikke foreløpig. Regner med den går en av de første helgene i oktober ☺️

Skrevet

Vi tok den inn, så nå hopper de inne!

Anonymkode: 7048e...0bb

Skrevet

Vi tar den ikke ned 

Spurte leverandøren og de sa at slitasjen på trampolinen ved å ta den opp og ned er omtrent like stor som ved å la den stå ute hele året. Men den må måkes snø av da. 

Vi bor helt sør så sjeldent mye snø, den står ute hele året 

Anonymkode: d992a...347

Skrevet
21 minutter siden, Optatium skrev:

Ikke foreløpig. Regner med den går en av de første helgene i oktober ☺️

Ok😊 da ryker den i dag. Ungene har ikke helg hos meg før mot slutten av oktober så like greit å ta det nå. Nybegynner i trampoline-livet😊

Skrevet

Står ute hele året. 

Anonymkode: cb4a9...68d

Skrevet

Vår er tatt ned!

Anonymkode: 42821...9d8

Skrevet

Tar ned når det er mye vind, setter opp igjen når det går over. Har tatt ned tre ganger i høst, pleier å ta ned for vinteren når snøen kommer.

Anonymkode: 5923e...e76

Skrevet

Vi pleier egentlig å ta den ned når den første snøen kommer i slutten av oktober. Men i år tok vi den ned for et par uker siden fordi det var meldt skikkelig uvær med storm i kastene, og jeg ville helst ikke at hele trampolinen skulle ende opp i hagen til naboen😅

Anonymkode: 13bb9...50a

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar ned når det er mye vind, setter opp igjen når det går over. Har tatt ned tre ganger i høst, pleier å ta ned for vinteren når snøen kommer.

Hva med å sikre den heller? Sparer litt arbeid på det😘

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det har vi ikke. 

Hadde du svart slik om hi var en annen?

Anonymkode: 303f0...c96

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du svart slik om hi var en annen?

Ja? Er det noe spesielt med hi? 

Skrevet

Tok den ned denne uka. Forrige helg måtte jeg ut og binde den fast siden det blåste så mye at den sto og hoppet fra bakken. Jeg trodde ikke det blåste så mye når jeg å ut, men når jeg kom ut var det ingen tvil. Ser ikke ut som den kommer opp neste år heller, så håper min søster må ha ny så jeg kan sende den til hu istede. 

Her hadde den ikke tålt en eneste vinter ute, 2-3m tettpakket snø der den kan stå i hagen. Får hver gang brøytebilen kjører forbi kommer tung snø rett på den. Ikke minst så vil jeg ha den vekk før høststormene kommer, for vil ikke ha den å tenke på når det blåser ute. 

Anonymkode: 72809...63f

Skrevet

Vi pleier å ta den ned i høstferien. Da har vi en skikkelig ryddedag ute og tar ned og inn alt, trampoline, sandkasseleker og hagemøbler. 

Skrevet

Taes ned neste helg

Anonymkode: 95c32...87b

Skrevet
6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ok😊 da ryker den i dag. Ungene har ikke helg hos meg før mot slutten av oktober så like greit å ta det nå. Nybegynner i trampoline-livet😊

Jeg tar bare av sikkerhetsnettet og selve matta. Rammeverket får stå, klarer ikke skru den opp igjen alene😝

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke over alt alt sikring holder. Vind og vind er ikke det samme, ikke all vind du kan sikre mot, faktisk.

Skrevet

Den står ute hele året og brukes nesten hver dag. Lite snø (Østlandet). Kommer det mye snø må ungene måke. 

Anonymkode: 7ab6e...c06

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøver du å være morsom?

Trampolinen er boltet fast, men når vinden blir sterk må nett, kant og av og til duk av for at ikke hele greia skal revne.

Skrevet
52 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg tar bare av sikkerhetsnettet og selve matta. Rammeverket får stå, klarer ikke skru den opp igjen alene😝

Tok ned hele greia jeg. Like greit siden den tar så stor plass og da får vi mulighet til å gå inn hageveien med ved vi skal ha til vinteren 😊

Skrevet
16 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Tok ned hele greia jeg. Like greit siden den tar så stor plass og da får vi mulighet til å gå inn hageveien med ved vi skal ha til vinteren 😊

Hvis man kan er det nok best😁

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Er det noe spesielt med hi? 

Ikke skap deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...