Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Venninne: vi må reise sammen snart, jeg trenger å se noe annet Jeg: ja vi kan reise i oktober venninne: jeg er med! Må bare se når heg skal jobbe Jeg: prisene er høye først i mnd, skal vi ta det senere i mnd? venninne: sikkert bedre det. Skal si fra når jeg vet mer nå har det gått 5 dager og hun er helt stille. Jeg ser at jo lenger jeg venter, jo høyere blir prisene. Er det innafor å høre om hun har funnet ut noe? Anonymkode: 83f11...b57
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Eh? Hvordan klarer du deg ellers i samfunnet? Hvem hjelper deg med å bestemme hva du skal ha på deg og hva du skal spise til middag? Anonymkode: 00123...7f4
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Iom at venninna to intiativet til å reise sammen, så synes jeg ikke det blir mas å spørre om det, spes når man kan begrunne med at prisene blir dyrere. Heldig dere da så kan ta en tur sammen! Anonymkode: 668b8...e5d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Iom at venninna to intiativet til å reise sammen, så synes jeg ikke det blir mas å spørre om det, spes når man kan begrunne med at prisene blir dyrere. Heldig dere da så kan ta en tur sammen! Anonymkode: 668b8...e5d Joa, men jeg har en følelse av at det ikke skjer. Det er veldig typisk folk å bli stille eller trekke seg før de må handle. kanskje jeg skal vente til i morgen....før jeg spør om noe Anonymkode: 83f11...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå