Gå til innhold

Jeg har 4 dager uten barn. Er det innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjelden barnefri, men nå skal barna til far i 4 dager. Jeg tenker å levere de, dra innom polet og kjøpe meg en flaske vin og drikke den helt alene! Har ikke drukket på over et år, så ei flaske vin kommer nok til å føre med seg ar jeg blir minst brisen. 

Innafor å bli halvfull alene?

Anonymkode: d47b8...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bare en? Ta to, drikk deg full og dra på byen!

Anonymkode: 85fe8...b95

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor bare en? Ta to, drikk deg full og dra på byen!

Anonymkode: 85fe8...b95

Orker ikke byen. Er menn der😜 Orker ikke bli full heller. Blir så slitsomt dagen etter

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sjelden barnefri, men nå skal barna til far i 4 dager. Jeg tenker å levere de, dra innom polet og kjøpe meg en flaske vin og drikke den helt alene! Har ikke drukket på over et år, så ei flaske vin kommer nok til å føre med seg ar jeg blir minst brisen. 

Vil ikke si det er innafor hvis du ikke klarer å ta den avgjørelsen uten å spørre på nett

Anonymkode: e8d2f...342

Skrevet

1000000% innafor! Kjør på og nyt barnefri 😁

Anonymkode: 89547...ba7

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil ikke si det er innafor hvis du ikke klarer å ta den avgjørelsen uten å spørre på nett

Anonymkode: e8d2f...342

Hvorfor ikke? 

Skrevet

Kjøp god mat, godteri mm... nyyyyyyyt

Skrevet

Kos deg du😊🍾

Skrevet

Oh ja. Hadde gjort det samme! Både en og to kvelder med vin.

Skrevet

Vin, god mat, film, sofa og seng helt alene og hurra! God helg!

Skrevet

Kos deg!!! Jeg nyter en flaske når jeg har barnefri, det er så sjeldent at bare det å at huset er helt stille gir en skikkelig deilig følelse. Jeg har så sjeldent barnefri og drikker så sjeldent at jeg har halvflasker med vin i hylla, for en hel flaske hadde jeg ikke klart. 

Anonymkode: 4d435...807

Skrevet

Jaaaa! Det samme kan jeg finne på. En GOD vin, potetgull, smågodte, god mat, pysj, pledd og netflix 💖💖💖💖 ikke byen her heller, vil ikke møte menn 😂

Anonymkode: 3f25e...9f9

Skrevet

Jeg er gift og har flere barn og i ferien skal jeg fem dager til Frankrike helt alene🇫🇷

Synes det er helt innafor 😁

Skrevet

Godt innafor! Kos deg med barnefri!!

Anonymkode: 5e488...f23

Skrevet
On 9/28/2019 at 5:09 PM, Anonym bruker said:

helt greit

Anonymkode: 6a06a...66a

Skrevet
På 28.9.2019 den 17.09, Anonym bruker skrev:

Låter deilig. Lykke til.

Anonymkode: 166e8...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...