Gå til innhold

Liten plass/ bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liten plass i leiligheten min og skal snart feire dagen til min datter. De blir 15 barn. Lurte om barna skulle rett og slett sitte på gulvet og spise og om det finnes sånne bord/bordplater man kan bruke slik at man kan dekke på skikkelig. Må jo få det litt opp fra gulvet. Noen som vet hva jeg mener og hvordan jeg kan få dette til? 

Anonymkode: 7680c...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du «dekke på skikkelig» da? Hva med å lage picknik-buffet? Barna forsyner seg på buffeten, og setter seg på pledd du har lagt ut over. Så kan du bare ta sammen pleddene, riste dem og vaske dem etterpå. 

Eller at du lager en picknik-matpakke til hver, med pizzasnurrer, grønsaksstaver/fruktbiter, en juicepakke osv oppi. Så kan de ha picknik først. Og så få kake etterpå. 

Anonymkode: 6b67c...12d

Skrevet

Ha picnic som tema? Duker/tepper utover gulvet og puter (ikea feks har runde flate, billige) å sitte på 🙂

Anonymkode: b11dc...a5b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må du «dekke på skikkelig» da? Hva med å lage picknik-buffet? Barna forsyner seg på buffeten, og setter seg på pledd du har lagt ut over. Så kan du bare ta sammen pleddene, riste dem og vaske dem etterpå. 

Eller at du lager en picknik-matpakke til hver, med pizzasnurrer, grønsaksstaver/fruktbiter, en juicepakke osv oppi. Så kan de ha picknik først. Og så få kake etterpå. 

Det var jo en genial ide! Tusen takk!!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo en genial ide! Tusen takk!!

Bare hyggelig! Tror det blir en suksess! 😊👍

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare hyggelig! Tror det blir en suksess! 😊👍

Det tror jeg også. Fortalte det til datteren min nettopp og hun elsket ideen ❤️ 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg også. Fortalte det til datteren min nettopp og hun elsket ideen ❤️ 

Kult! Jeg tror for øvrig du kan få tak i pakker med papirposer til de matpakkene på typ Staples. 😊👍 

Skrevet

Lån gymsalen på skolen gratis

Anonymkode: 0f44a...063

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lån gymsalen på skolen gratis

Anonymkode: 0f44a...063

Det er ikke alle streder det er mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...