Gå til innhold

Synes du Skogstad er et godt merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vinterjakke fra Skogstad, super jakke. Har hatt tøy til ungene derfra, ingenting å klage på. Men hvis jeg prøver å gi bort eller selge klærne billig så får jeg omtrent ikke 1 klikk på annonsen engang? 

Anonymkode: d1547...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er det. Har ikke hatt så mange ting derfra, men er veldig fornøyd med det jeg har hatt

Anonymkode: c7ccb...5e6

Skrevet

Til gutt eller jente?

Anonymkode: fe3dc...e71

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til gutt eller jente?

Hvilken rolle spiller kjønn i om det er et godt merke eller ei?

Skrevet

Jeg er veldig glad i Skogstad, og barna har hatt mye av det merket. 

Hadde jeg sett din annonse og det var relevante klær for mine barn hadde jeg nok sendt deg en melding. 

Anonymkode: 271cc...a22

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken rolle spiller kjønn i om det er et godt merke eller ei?

Var det til rett kjønn så er jeg kanskje intressert. Var det virkelig så vanskelig å skjønne??

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd med Skogstad👍

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med Skogstad. Vi har brukt det endel til datteren.

Anonymkode: 63249...c14

Skrevet

Har også vært fornøyd med Skogstad, men pleier ikke kjøpe brukt teknisk tøy, fordi jeg ofte har opplevd at det har blitt vasket feil, og derfor ikke er så vanntett som det skal være.
Foretrekker å kjøpe nytt, behandle det ordentlig, og la det gå i arv. Jeg har tre barn av samme kjønn, så her i huset blir tøyet godt brukt uansett. 

Anonymkode: b0794...2b9

Skrevet

Skogstad er bra, men jeg vil kjøpe det nytt, og jeg lar det ikke gå videre. Årsak: når mine barn er ferdige med et Skogstad-plagg, så er det oppbrukt. 

Anonymkode: 1f723...485

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var det til rett kjønn så er jeg kanskje intressert. Var det virkelig så vanskelig å skjønne??

Ja, faktisk, siden det ikke er det hi spør om

Skrevet

Skjønner at det ikke er noe særlig respons på klær fra Skogstad. Det er relativt billige klær, derfor kjøper vi dem ofte, fin kvalitet til riktig pris. Slipper å betale ekstra for merkenavn.

Anonymkode: 6c6c9...f7c

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at det ikke er noe særlig respons på klær fra Skogstad. Det er relativt billige klær, derfor kjøper vi dem ofte, fin kvalitet til riktig pris. Slipper å betale ekstra for merkenavn.

Anonymkode: 6c6c9...f7c

Men hvorfor vil du ikke ha det pent brukt til en 50-lapp på finn?

Anonymkode: bd2fd...187

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor vil du ikke ha det pent brukt til en 50-lapp på finn?

Fordi så billig er det ingen som selger som selger det. Ser skogstad jakker ligger til 350 kr.

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi så billig er det ingen som selger som selger det. Ser skogstad jakker ligger til 350 kr.

Skogstad har jo mye som ikke er jakker. 

Skrevet

Skogstad er veldig bra klær til barn. De har noe derfra og kjøper gjerne mer. Både passform og slitestyrke er god. Selv ville jeg ikke gått rundt i det. Men det er fordi jeg liker andre merker bedre. 

Anonymkode: 10617...cb5

Skrevet

Kjempefornøyd med Skogstad, men har aldri kjøpt det brukt, faktisk. 

Skrevet

HATER Skogstad. Det er elendig design og passform på disse klærne. Klærne er laget for små, lubne barn (noe de aller fleste nordke barn ikke er). Knapper detter av etter én vask, osv.

Folk kjøper dette når de ikke vil bruke mer enn aller nødvendigst på klær. Jeg er ikke merkebevisst, men legger heller i et par hundrelapper ekstra for å få god passform og bedre kvalitet. 

Anonymkode: 50c32...d6f

Skrevet

Skogstad er bra det, men det er mye av det som ikke passer ungene i det hele tatt. Spesielt buksene er for korte lenge før de blir passelige i livet. Vi har noen bukser med borrelåsstramming i livet som går an, men de har vi fått i gave. Gode bukser, men jeg kjøper klær som passer om jeg selv kjøper til barna.

Anonymkode: 007a6...b52

Skrevet

Skogstad er et billigmerke som jeg ikke kjøper og ihvertfall ikke brukt! 

Anonymkode: f2c0f...a3e

Skrevet

Synes kvaliteten er bra, men elendig passform til mine barn.

Anonymkode: 81812...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...