Gå til innhold

hva ønsker dere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har sagt jeg ønsker gavekort på storsenter og kino og app store ,eller er jeg helt blank :)

føler jeg har alt jeg trenger :)

flytter inn i ny leilighet til jul, så bør og være noe, og klær får jeg alltid,men trenger ikke noe spesielt nå

Anonymkode: 8af79...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år har jeg lyst på nye dynetrekk. Lei av de slitne jeg har. 

Som nr to ønsker jeg meg parfyme. Tomt og ikke råd til ny. 

Anonymkode: 2343f...8d0

Skrevet

Ny mobil og pc. Begge deler synger på siste vers.

Anonymkode: 34d94...872

Skrevet

Hudprodukter i den serien jeg bruker, parfyme «kosesokker», vin.

Anonymkode: 05a3a...742

Skrevet

Olivenolje, barnepass, en ny kokebok, middag hos en venninne som lager verdens beste curry, vedsekker (pappa hogger ved), en god rødvin, god mørk sjokolade, billetter til operaen.

Anonymkode: 04be7...2ae

Skrevet

Joggesko med pigger, nye gamasjer til å ha utenpå skisko, vintertights, dunkåpe, olivenolje, julepynt fra hadeland glassverk og gavekort på kino.

Anonymkode: 48790...fa1

Skrevet

Kjæreste! Og kanskje det går i oppfyllelse i år😍🤞🏼

 

Ellers ønsker jeg meg skotørker, gavekort i garnbutikken, ny støvletter, og en spesiell sekk jeg har ønsket meg. 

Skrevet

Div vinyl

Sølvkniver

Mat, vin, sjokolade

Strikkevotter

Linhåndklær

Div fiskeutstyr

Håndkrem

Jervenduk

Hodelykt

Bokstol

 

 

Skrevet

John Grisham - bøker

Laken

Gavekort på kjøpesenter så jeg kan kjøpe nye klær

Anonymkode: 4b213...8f4

Skrevet

Minst mulig! Har det jeg trenger. Vil helst ha bidrag til de som trenger mat og medisiner og tak over hodet. 

Anonymkode: ba17e...2e2

Skrevet

Det har jeg egentlig ikke tenkt på enda.

Ullsokker er bestandig deilig.

Soppkurv.

Laken.

Deksel til telefonen.

Hørselvern.

Dabradio.

Lefser fra tante.

Konsertbiletter.

Sølvskjeer.

Ulljakke.

Votter.

Trykkblyant.

Båndsliper.

 

Anonymkode: 0461b...220

Skrevet

Ønsker meg min eks-samboer tilbake... Men det toget er nok dessverre gått... 😔

Anonymkode: b9d67...b1b

Skrevet

I år ønsker jeg meg gavekort på senter eller Floyd.

Er i gang med fornying av garderoben og syns det er mye fint på Floyd. Men er visst ikke det rimeligste stedet å shoppe. For første gang i livet skal jeg unne meg noe av det jeg har lyst på av klær og ikke bare det som er billigst mulig. 

Anonymkode: 3304d...809

Skrevet

Gavekort, fotbad, tøfler, teppe, klær, votter.

Anonymkode: 4438c...94a

Skrevet

DET ER SEPTEMBER!!!

Anonymkode: 6c9f6...f56

Skrevet

Ønsker meg ny gi (drakt til brasiliansk jiu jitsu)

liten håndveske

vaser, lysestaker, potteplanter

nye grytekluter

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...