Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 har sagt jeg ønsker gavekort på storsenter og kino og app store ,eller er jeg helt blank føler jeg har alt jeg trenger flytter inn i ny leilighet til jul, så bør og være noe, og klær får jeg alltid,men trenger ikke noe spesielt nå Anonymkode: 8af79...16d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 I år har jeg lyst på nye dynetrekk. Lei av de slitne jeg har. Som nr to ønsker jeg meg parfyme. Tomt og ikke råd til ny. Anonymkode: 2343f...8d0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Ny mobil og pc. Begge deler synger på siste vers. Anonymkode: 34d94...872
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Hudprodukter i den serien jeg bruker, parfyme «kosesokker», vin. Anonymkode: 05a3a...742
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 Olivenolje, barnepass, en ny kokebok, middag hos en venninne som lager verdens beste curry, vedsekker (pappa hogger ved), en god rødvin, god mørk sjokolade, billetter til operaen. Anonymkode: 04be7...2ae
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 Joggesko med pigger, nye gamasjer til å ha utenpå skisko, vintertights, dunkåpe, olivenolje, julepynt fra hadeland glassverk og gavekort på kino. Anonymkode: 48790...fa1
Optatium Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 Kjæreste! Og kanskje det går i oppfyllelse i år😍🤞🏼 Ellers ønsker jeg meg skotørker, gavekort i garnbutikken, ny støvletter, og en spesiell sekk jeg har ønsket meg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 Kuledyne Anonymkode: a51dd...b3f
sug lut Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 Div vinyl Sølvkniver Mat, vin, sjokolade Strikkevotter Linhåndklær Div fiskeutstyr Håndkrem Jervenduk Hodelykt Bokstol
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 John Grisham - bøker Laken Gavekort på kjøpesenter så jeg kan kjøpe nye klær Anonymkode: 4b213...8f4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 Minst mulig! Har det jeg trenger. Vil helst ha bidrag til de som trenger mat og medisiner og tak over hodet. Anonymkode: ba17e...2e2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 Det har jeg egentlig ikke tenkt på enda. Ullsokker er bestandig deilig. Soppkurv. Laken. Deksel til telefonen. Hørselvern. Dabradio. Lefser fra tante. Konsertbiletter. Sølvskjeer. Ulljakke. Votter. Trykkblyant. Båndsliper. Anonymkode: 0461b...220
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 Ønsker meg min eks-samboer tilbake... Men det toget er nok dessverre gått... 😔 Anonymkode: b9d67...b1b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 I år ønsker jeg meg gavekort på senter eller Floyd. Er i gang med fornying av garderoben og syns det er mye fint på Floyd. Men er visst ikke det rimeligste stedet å shoppe. For første gang i livet skal jeg unne meg noe av det jeg har lyst på av klær og ikke bare det som er billigst mulig. Anonymkode: 3304d...809
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 Gavekort, fotbad, tøfler, teppe, klær, votter. Anonymkode: 4438c...94a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 DET ER SEPTEMBER!!! Anonymkode: 6c9f6...f56
tante grusom master of law Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 Ønsker meg ny gi (drakt til brasiliansk jiu jitsu) liten håndveske vaser, lysestaker, potteplanter nye grytekluter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå