Gå til innhold

EXIT på NRK


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syke tilstander. Helt utrolig hva de kommer unna med. 

Nå er jo slett ikke alle slik. Men det er visse fellestrekk med de som MÅ opp og over andre, de som har en ekstremt behov for å luksus og speiling.

Anonymkode: 41a78...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, veldig sykt! Lurer veldig på hvem karakterene er basert på. 

Anonymkode: 1b9b0...468

Har noen teorier 

Anonymkode: 882b5...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også veldig på hvem de har snakket med.

Har ingen tvil om at noen i finansmiljøene har karaktertrekk lik disse, men det gjelde jo ikke alle. Dette er vel satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker ikke meg. Jeg har har kjent flere menn med denne type holdning, veldig egoistiske og hensynsløse, spenningssøkende. De finner hverandre, og hjelper/beskytter hverandre for å ha mulighet til å fortsette sin «ikke godtatte» oppførsel. Men det blir selvsagt mer ekstremt når man har så mye penger, og egoet vokser ennå mer. Jeg har aldri kjent en eneste kvinne som har hatt disse trekkene. Kvinner kan være egoistisk og slemme, men ikke på samme måte. Tror mange menn har et ønske eller en trang, langt inne, om å kunne leve et slikt liv. Ihvertfall for en periode.

Anonymkode: 0afb8...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler de første fem minuttene av denne dokumentaren.

Mannen bak lager krim-dokumentarer om mordere, og går veldig godt og detaljert gjennom tankeprosessen til de som både blir avhørt og avhørerne. Mannen er ekstremt flink til det! Ikke bare det, han er veldig intelligent.

Han pleier ikke diskutere eller prate politikk. Men i denne videoen... Her tar han først for seg dette med de enormt rike, og hvordan dette med å være så voldsomt privilegert påvirker folk, før han går inn i et avhør med en av disse voldsomt rike som har drept en kvinne. Hans kommentarer om de rikeste av de rikeste er så on point!

 

Anonymkode: d2f46...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo alltid litt sjokkert når en ser holdningene så direkte, selv om en vet de eksisterer. 

Merker jeg med årene har opparbeidet meg en smule forakt for mennesker som kjøper hysterisk dyre ting for å vise seg frem. Ser faktisk litt ned på de og tenker mitt om hva som ligger bak et behov for å kjøpe seg status. Forakten ble ikke noe mindre av å se denne serien. 

Anonymkode: 83389...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Blir jo alltid litt sjokkert når en ser holdningene så direkte, selv om en vet de eksisterer. 

Merker jeg med årene har opparbeidet meg en smule forakt for mennesker som kjøper hysterisk dyre ting for å vise seg frem. Ser faktisk litt ned på de og tenker mitt om hva som ligger bak et behov for å kjøpe seg status. Forakten ble ikke noe mindre av å se denne serien. 

Anonymkode: 83389...0ce

Det verste er at all negativitet eller kritikk de møtet tolker de som misunnelse. De tror alle misunner dem og de har greid å komme seg dit alle vil være, men de får det bare ikke til slik de har🤢🤮

Anonymkode: 41a78...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var modig av han ene skuespilleren i episode 1 å vise seg med erigert penis! At han i det hele tatt klarte det foran kamera og alt. Det gjorde virkelig scenen.

Anonymkode: 0198f...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Syntes det var modig av han ene skuespilleren i episode 1 å vise seg med erigert penis! At han i det hele tatt klarte det foran kamera og alt. Det gjorde virkelig scenen.

Anonymkode: 0198f...dbb

Den var nok fake

Anonymkode: 882b5...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var nok fake

Anonymkode: 882b5...1a8

Skjønner uansett godt at han ikke vil at svigers skulle se på 😂

Anonymkode: 83389...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det verste er at all negativitet eller kritikk de møtet tolker de som misunnelse. De tror alle misunner dem og de har greid å komme seg dit alle vil være, men de får det bare ikke til slik de har🤢🤮

Anonymkode: 41a78...c7f

True that. Og så forstår de virkelig ikke at vi ler bak ryggen på de mens de går rundt i sko og vesker til titallstusen og tror de er «The king of The World». 

Anonymkode: 83389...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2019 den 20.42, Anonym bruker skrev:

Syntes det var modig av han ene skuespilleren i episode 1 å vise seg med erigert penis! At han i det hele tatt klarte det foran kamera og alt. Det gjorde virkelig scenen.

Anonymkode: 0198f...dbb

Hva i helvete er dette for et avviker-program?

Anonymkode: e0871...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i helvete er dette for et avviker-program?

Anonymkode: e0871...083

Et tv-program.

Anonymkode: d2f46...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et tv-program.

Anonymkode: d2f46...3ca

Såpass skjønte jeg. Men hvorfor det faktisk blir vist på TV er et mysterium. Hva i skjer med samfunnet og hvorfor gjør ingen noe?

Anonymkode: e0871...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Såpass skjønte jeg. Men hvorfor det faktisk blir vist på TV er et mysterium. Hva i skjer med samfunnet og hvorfor gjør ingen noe?

Anonymkode: e0871...083

Det er da flerfoldige tusen år gammel kunnskap at de med perverst mye også har et ødelagt moralkompass.

Så godt som alle religioner advarer mot det å samle på seg penger.

Anonymkode: d2f46...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien er utrolig bra! Og jeg kan virkelig forestille meg at det faktisk er slik. Disse fire mannlige hovedrolle-haverne er utrolig dyktige skuespillere!! 

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så bra er frykten som finnes i samfunnet for rockerne, pønkerne, metalheads, gothere.. 

.. det er ikke dem man bør frykte... 

Anonymkode: f9663...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som er så bra er frykten som finnes i samfunnet for rockerne, pønkerne, metalheads, gothere.. 

.. det er ikke dem man bør frykte... 

Anonymkode: f9663...22f

Hvem frykter egentlig rockere, pønkerne, metalheads og gothere...? Ingen under 90 i hvert fall, selv om nevnte grupper kanskje liker å tro det... 😜

Anonymkode: 6d47d...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien var super bra, men med en trist undertone. Ja de har ikke moral, men så ensomme de virker. Kaldt, fjernt og en evig kamp for å føle noe annet en kjedsomhet. 

Så ble ikke misunnelig 😅 Ingen av karakterene hadde noen ordentlig tilhørighet til noen.

Anonymkode: 506c4...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem frykter egentlig rockere, pønkerne, metalheads og gothere...? Ingen under 90 i hvert fall, selv om nevnte grupper kanskje liker å tro det... 😜

Anonymkode: 6d47d...239

😂😂

Jeg har opplevd, om ikke direkte frykt, så mye diskriminering gjennom mange år - fra alle aldersgrupper. Så jeg tror nok det eksisterer mye skepsis i alle fall.. Og jeg vet at mange har sidestilt et alternativt utseende med kriminalitet og narkobruk

Personlig har jeg kun opplevd ubehag fra gutter fra beste vestkant som ikke har tålt et nei så godt.. Men det betyr selvsagt ikke at alle er sånn. Gjorde meg bare noen tanker når jeg så Exit. 

Anonymkode: f9663...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...