Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Jeg har barn, han har ikke barn. Vi skal flytte sammen og vi har det begge trangt økonomisk. Hvordan løse det med utgifter til mat? Forslag? Noen som har det slik som oss? Anonymkode: 76699...d99
Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Hvor mange unger har du da, alder? Stor forskjell om du har en 3 åring, eller 4 tenåringer Anonymkode: 93124...18d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Fordel etter brødskivemalen. Om han spiser 10 skiver brød om dagen og du og ungene spiser 10 til sammen, så deler dere likt. Om han spiser 15 og dere spiser 5, så spytter han i 75% av matvarebudsjettet. Anonymkode: faf2b...8b2
Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 Dere hadde vel et matbudsjett fra før begge to? Ville satt at dere skal bruke like mye på mat nå som før. Anonymkode: 33aff...893
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 2000 kanskje? jeg og sønnen bruker ca 1000 Anonymkode: 3af3d...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå