GÃ¥ til innhold

Tips restaurant💰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipser dere og eventuelt hvor mye når dere spiser ute/henter mat osv?

Jeg har tipset siden jeg begynte å tjene egne penger.Har selv jobbet på restaurant når jeg var tenåring og husker godt at det var en god følelse å få tips og bli satt pris på.Nå jobbet jeg mest med utenlandske kunder(amerikanerne var alltid gode tipsere).

Anonymkode: 4b514...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipser du når du henter mat? Jeg tipser veldig sjeldent

Anonymkode: d9be0...c3c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipser du når du henter mat? Jeg tipser veldig sjeldent

Ja gjør det alltid når andre lager mat for meg ute😊Om jeg henter eller sitter der å spiser spiller ikke noe rolle😊

Skrevet

Jeg syns i grunn det er en uting. Tenk på de som jobber på sykehus/gamlehjem de burde virkelig fått tips..

Anonymkode: acc80...117

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja gjør det alltid når andre lager mat for meg ute😊Om jeg henter eller sitter der å spiser spiller ikke noe rolle😊

Tipser du alle andre yrker og da som gjør jobben sin?

Skrevet

hvis de er hyggelige og gir god service gir jeg gjerne en 100 lapp,eller lite, kommer helt an på hvordan personen er

Anonymkode: aae3d...bf5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipser du når du er middagsgjest hos venner også? Siden du alltid tipser når andre lager mat til deg.

Anonymkode: cae35...162

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipser du når du er middagsgjest hos venner også? Siden du alltid tipser når andre lager mat til deg.

Anonymkode: cae35...162

Tar med meg en flaske vin😊Vanlig høflighet blant våre venner iallefall

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipser du alle andre yrker og da som gjør jobben sin?

Ikke alle yrker hvor man har lov til å ta imot penger som tips, men da kan jeg gi på andre måter😊Mange måter å vise at man setter pris på jobben de gjør😊

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns i grunn det er en uting. Tenk på de som jobber på sykehus/gamlehjem de burde virkelig fått tips..

Anonymkode: acc80...117

Det samme tenker jeg! Jeg skulle heller tipset sykepleieren som hjelper mamma med sårstell, eller legene og sykepleierene som hjelper min syke nevø. Vi møter hvite engler hver gang vi er på sykehuset. Disse fortjener tips, men de har ikke lov til å ta imot noe. De smiler fordi de har en lidenskap for jobben, ikke fordi de vil ha tips slik som på resturant.

Anonymkode: 4d555...c6d

Skrevet

Tipser aldri🤔 Bortsett fra i Syden

Anonymkode: 2c8eb...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...