Gå til innhold

Pakkekalender til gutt som er nesten 7 da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe

3 lørdager med lørdagsgodt

7 Aktiviter ( Lekeland,Badeland, Bake dag, ake dag ( hvis snø ), Lage taco sammen, Lage Julepynt og Lage Julegaver til de nærmeste )

Så da er det 14 igjen. Han Liker Fotball, Nettbrettet sitt, Filmer, tegne , oppgavebøker blant annet, så blir sikker noe gaver av de intressene,men vet ikke hva ?

Anonymkode: 4811c...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg jobber med brukte over 4000 kr i gaver til pakkekalender til 3 barnebarn. Galskap 

Ja, barnebarna hennes er bortskjemt 🙈

Anonymkode: 2b1ac...091

Skrevet

Lage taco sammen synes jeg er litt rart, det gjør jeg sammen med ungene nesten hver helg ;)

Men cubus har alltid Big Smile day i november, da har de gjerne 40% fra 7 til 10 og 30% resten av åpningstiden, tilbudet gjelder vel også i nettbutikken tror jeg. Da kan du kjøpe en 3 pk med julesokker så har du tre gaver der.

Jeg pleier også å kjøpe tyggis og små sjokoladenisser på Nille, vips har du minst 5-10 gaver til.

Anonymkode: ff2c2...2fd

Skrevet

DET ER SEPTEMBER!!!

Anonymkode: ed2f1...9db

Skrevet

Viss du ikke vet hva ungen din kan få i pakkekalenderen så er det på tide å kutte ut å gi 24 gaver før jul.

Anonymkode: bb1aa...474

Skrevet

Jeg har et lego pepperkakehus som vi lager hvert år (demonteres og pakkes ned etter jul).

Sånne små marsmallows til kakao ute.

Spill/utstyr til nettbrett. Dvs, kjøp i spill. Veldig populært 

Anonymkode: e9b42...60e

Skrevet

Tusjer, blyanter, dusjsåpe som er litt kul (europris har), ja forresten ta deg en tur på Europris og se, de pleier å ha masse småstæsj i lekeavdelingen. 

Anonymkode: 4d19e...540

Skrevet

Tusen takk for dere som gadd og svare hyggelig :)

Her var det aboslutt noe som jeg vet hadde falt i smak :)

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ei jeg jobber med brukte over 4000 kr i gaver til pakkekalender til 3 barnebarn. Galskap 

Ja, barnebarna hennes er bortskjemt 🙈

Anonymkode: 2b1ac...091

4000 blir det neppe, han har klippekort til et par ganger til på både badeland og lekeland :) .Lage julegaver og bake bør ikke være dyrt, max 200 til sammen, ake er gratis ,tenker og holde meg under 1000

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

4000 blir det neppe, han har klippekort til et par ganger til på både badeland og lekeland :) .Lage julegaver og bake bør ikke være dyrt, max 200 til sammen, ake er gratis ,tenker og holde meg under 1000

1000 kroner i gavekalender er galskap

Anonymkode: 57846...ce8

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Lage taco sammen synes jeg er litt rart, det gjør jeg sammen med ungene nesten hver helg ;)

Men cubus har alltid Big Smile day i november, da har de gjerne 40% fra 7 til 10 og 30% resten av åpningstiden, tilbudet gjelder vel også i nettbutikken tror jeg. Da kan du kjøpe en 3 pk med julesokker så har du tre gaver der.

Jeg pleier også å kjøpe tyggis og små sjokoladenisser på Nille, vips har du minst 5-10 gaver til.

Anonymkode: ff2c2...2fd

Han er sjelden med på og lage mat da han ikke har tålmodighet ,men en dag i året synes han det er veldig gøy når det står i pakkekalender :)

men sokker bar et fint tips

Skrevet

Jeg skal kutte ut pakkekalender i år til mine to. Orker ikke 48 små ting som bagel uggen og slenger i ukesvis før jeg blir drittlei og kaster de i søpla. I år går jeg for opplevelser (badeland, lekeland, bowling etc), og godteri. Sokker og såpe høres bra ut, men ungene mine blir skuffa for sånne gaver, dette er jo ting de uansett får ved behov. Nei, gå for godteri!

Anonymkode: caeac...0f4

Skrevet

Til min 5 åring så har eg kjøpt på nettet sånn lego eller playmobil kalender som eg har tatt delene utav og fordelt i gavekalender..og avogtil til hatt litt andre gaver innimellom. 

I starten på desember får dei julegenser (enten kjøpt i jaunuar eller på cubus på den tilbudsdagen i november)  samt julenatt drakt. Genseren ein dag og bukse ein dag 👍  og så kjøpe eg sånt sjokolade nisser i nett på Nille og legge ved nokon av dagene 😊 synst guttene i den alderen er vanskelig.. Mykje lettere med jentene. 

Vist han er inntresert i fisking så kjøp sånt billig fiskeutstyr boks til ca 200 ( på sport outletten osv) og fordel alt utstyret i kalenderen 😊kjekk og fornuftige gaver! ❤ 

Anonymkode: 92583...102

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Til min 5 åring så har eg kjøpt på nettet sånn lego eller playmobil kalender som eg har tatt delene utav og fordelt i gavekalender..og avogtil til hatt litt andre gaver innimellom. 

I starten på desember får dei julegenser (enten kjøpt i jaunuar eller på cubus på den tilbudsdagen i november)  samt julenatt drakt. Genseren ein dag og bukse ein dag 👍  og så kjøpe eg sånt sjokolade nisser i nett på Nille og legge ved nokon av dagene 😊 synst guttene i den alderen er vanskelig.. Mykje lettere med jentene. 

Vist han er inntresert i fisking så kjøp sånt billig fiskeutstyr boks til ca 200 ( på sport outletten osv) og fordel alt utstyret i kalenderen 😊kjekk og fornuftige gaver! ❤ 

Anonymkode: 92583...102

Min er ikke intressert i verken lego eller playmobil dessverre.. Julegensere høres fint ut :) Fisking er heller ikke av intresse

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg skal kutte ut pakkekalender i år til mine to. Orker ikke 48 små ting som bagel uggen og slenger i ukesvis før jeg blir drittlei og kaster de i søpla. I år går jeg for opplevelser (badeland, lekeland, bowling etc), og godteri. Sokker og såpe høres bra ut, men ungene mine blir skuffa for sånne gaver, dette er jo ting de uansett får ved behov. Nei, gå for godteri!

Anonymkode: caeac...0f4

godteri hver dag i 24 dager,nei det er ikke aktuelt

Skrevet

Kakaopose med marshmellow (jeg kjøper rett i koppen kakao og minimarshmollows som jeg fordeler i et par tre pakker. 

Boxere og sokker

hansker

lue

reflekser og refleksvest

griseflxlodd

kinderegg

julepynt til rommet 

lys og reflekser til sykkelen 

Anonymkode: 2daef...92a

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Kakaopose med marshmellow (jeg kjøper rett i koppen kakao og minimarshmollows som jeg fordeler i et par tre pakker. 

Boxere og sokker

hansker

lue

reflekser og refleksvest

griseflxlodd

kinderegg

julepynt til rommet 

lys og reflekser til sykkelen 

Anonymkode: 2daef...92a

her var det mange fine tips :) tusen takk

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

1000 kroner i gavekalender er galskap

Anonymkode: 57846...ce8

Synes du. Jeg synes det er galskap å bruke mindre enn 2000. 

Anonymkode: 3b3d3...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...