Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Ser det går på Facebook. Du kan skrive under på kampanjer mot ting. Men hva hjelper underskrifter og hvordan vet man at det ikke er falske underskrifter? Jeg er bare skeptisk til å registrere meg på sider. Anonymkode: a9aac...b30
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Så la være. Ikke noe behov for en tråd om det - det er bare å la være. Anonymkode: af332...e96
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så la være. Ikke noe behov for en tråd om det - det er bare å la være. Anonymkode: af332...e96 Men hvis det kan bidra! Det er bare at jeg litt skeptisk til å skrive navnet mitt på noe jeg ikke egentlig vet hva er.. jeg skjønner ikke hvirfor signatur skal hjelpe. Det er litt som å bruke en logo på profilbildet sitt Anonymkode: a9aac...b30
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvis det kan bidra! Det er bare at jeg litt skeptisk til å skrive navnet mitt på noe jeg ikke egentlig vet hva er.. jeg skjønner ikke hvirfor signatur skal hjelpe. Det er litt som å bruke en logo på profilbildet sitt Anonymkode: a9aac...b30 Du skriver selvfølgelig ikke under på noe fu ikke vet hva er. Allmenn kunnskap! Anonymkode: 5d75b...c7f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skriver selvfølgelig ikke under på noe fu ikke vet hva er. Allmenn kunnskap! Anonymkode: 5d75b...c7f det står at det er mot atomvåpen! jeg vil ikke ha krig og forurensning.... men det kan jo være noe noen skal bruke til noe annet men spiller på atomvåpen Anonymkode: a9aac...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå