Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Jeg tok celleprøve i stad hvor legen spurte «har du uregelmessig menstrasjon». Jeg svarte nei. Etterpå kom jeg til å tenke på at syklusen min er 28-31 dager. Som regel er den 28 dager, men noen ganger lengre. Har jeg uregelmessig menstrasjon da? Jeg kjenner godt når jeg har eggløsning. De gangene mens er forsinket, har også eggløsningen vært forsinket. Anonymkode: 719ec...109
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Nei, da har du regelmessig. Helg vanlig at det varierer med noen få dager. Anonymkode: f2626...176
Toneelise Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok celleprøve i stad hvor legen spurte «har du uregelmessig menstrasjon». Jeg svarte nei. Etterpå kom jeg til å tenke på at syklusen min er 28-31 dager. Som regel er den 28 dager, men noen ganger lengre. Har jeg uregelmessig menstrasjon da? Jeg kjenner godt når jeg har eggløsning. De gangene mens er forsinket, har også eggløsningen vært forsinket. Anonymkode: 719ec...109 Nei det har du ikke. Uregelmessig mens er når det går flere måneder mellom hver gang eller at du har 2 ganger for måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå