Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Satt Ä diskuterte med venninner her om dagen hvor viktig et godt sexliv er i et samboer/ekteskap.En av de mente tillit og trivsel var viktigst og ga sex 20%,andre mente det er 50/50%...de fleste var pÄ 20-30%(inkludert meg selv)... Hvor viktig er det for deg? Anonymkode: 01c5c...b7e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Menne.... Er der sÄnn at hvis tillit er kjempeviktig mÄ sex vÊre mindre viktig, og omvendt? Jeg har tillit og trivsel som 100%, men det betyr ikke at et godt sexliv vekter 0%. Skulle jeg valgt av de to derimot, hadde jeg valgt tillit og trygghet og litt crap sex, fremfor tidenes sexliv og manglende tillit og trygghet i et langvarig forhold. Anonymkode: cc0dc...8ca
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Menne.... Er der sÄnn at hvis tillit er kjempeviktig mÄ sex vÊre mindre viktig, og omvendt? Jeg har tillit og trivsel som 100%, men det betyr ikke at et godt sexliv vekter 0%. Skulle jeg valgt av de to derimot, hadde jeg valgt tillit og trygghet og litt crap sex, fremfor tidenes sexliv og manglende tillit og trygghet i et langvarig forhold. Anonymkode: cc0dc...8ca Tenker samme som deg, jeg er i et trygt stabilt forhold, sex er ikke pÄ topp akkurat nÄ, men heller det enn manglende tillit og trygghet..tillit er 100% Anonymkode: 01c5c...b7e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Litt enig med hun over, man ikke rangere dette. Uten sex, sÄ lenge man er under sÄnn 70 Är, har man ikke er godt forhold etter min mening, men jeg ville jo listet opp tillit, kjÊrlighet osv fÞr sex dersom noen ba meg ramse opp ting. Likevel, alt er 100 % viktig, ikke f.eks. 30 % viktig. Anonymkode: f116f...61e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 For meg er et godt sexliv med mannen min 100% viktig. Begge to gir hos hen til hverandre. Trygghet og nÊrhet fÄr vi ut av sex.  Anonymkode: 31c3f...b67
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: For meg er et godt sexliv med mannen min 100% viktig. Begge to gir hos hen til hverandre. Trygghet og nÊrhet fÄr vi ut av sex.  Anonymkode: 31c3f...b67 SÄpass. HÞrtes trist ut. Anonymkode: 11a70...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ