Gå til innhold

Er kvinner med 37 i sko de mest attraktive?

Skostørrelse  

43 stemmer

1. 1. Hvilken skostørrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo grovt generaliserende, men jeg lurer på om det kan være en sammenheng her.

For meg virker det som damer med skostørrelse 37 er de mest attraktive, og 36 er litt finere enn 38 (men ikke mye).

Og så avtar det gradvis utover derfra.

Hvor på skalaen havner du?

Anonymkode: b301d...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er jo grovt generaliserende, men jeg lurer på om det kan være en sammenheng her.

For meg virker det som damer med skostørrelse 37 er de mest attraktive, og 36 er litt finere enn 38 (men ikke mye).

Og så avtar det gradvis utover derfra.

Hvor på skalaen havner du?

Det der er noko av det teitaste eg har lese pålenge. Skulle til å skrive det teitaste, men så kom eg på dei bakstreversk antikvinnefrigjeringstrådane her.... Og Trump. Har str 39,5 og er akkurat passe attraktiv. 

Skrevet

Jeg synes menn virker ganske desperate jeg da. Så jeg tror ikke skostørrelse har noe å si for dem.

Anonymkode: 21ab6...422

Skrevet

Men jeg bruker jo 42 og får pule når jeg vil?!!

Anonymkode: 2d3a9...584

Skrevet

Jeg bruker str 37, så er tydeligvis sykt attraktiv👌

Har faktisk ganske draget også😂 

Anonymkode: a24f8...9e7

Skrevet
16 minutter siden, Syngensang skrev:

Det der er noko av det teitaste eg har lese pålenge. Skulle til å skrive det teitaste, men så kom eg på dei bakstreversk antikvinnefrigjeringstrådane her.... Og Trump. Har str 39,5 og er akkurat passe attraktiv. 

Skal ikke se bort fra at det er samme trådstarter...

Menn ville slitt med å finne seg noen attraktive kvinner om de tviholdt på preferansen på skostørrelse 37 på damer, HI. Det var riktignok gjennomsnittsstørrelsen på kvinners føtter på 1970-tallet. Nå er det 39-40 som er gjennomsnittet.

Samme for menn, snittet har økt fra 42 til 45.

Anonymkode: 528df...014

Skrevet

Jeg bruker str 37, så er tydeligvis sykt attraktiv👌

Har faktisk ganske draget også😂 

Anonymkode: a24f8...9e7

Fader altså, du bare bekrefter teorien min 🤤

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn ville slitt med å finne seg noen attraktive kvinner om de tviholdt på preferansen på skostørrelse 37 på damer, HI. Det var riktignok gjennomsnittsstørrelsen på kvinners føtter på 1970-tallet. Nå er det 39-40 som er gjennomsnittet.

Tror du har rett i at 39-40 er gjennomsnittet..

Så da er de med 39-40 gjennomsnittlig attraktive, mens 37 er over gjennomsnittlig attraktive?

Jeg bare spør 😃

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forklarer jo hvorfor så mange menn har en Fantorang-nese som er større enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 21ab6...422

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det skulle ikkje forundre meg.. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du har rett i at 39-40 er gjennomsnittet..

Så da er de med 39-40 gjennomsnittlig attraktive, mens 37 er over gjennomsnittlig attraktive?

Jeg bare spør 😃

Tror det er et par ting du har misforstått. Har du en fotfetisj?

Skrevet

Eg er dødssexy, og brukar 36,5! Men må ofte kjøpe 37! Kjenner meg lite sexy då!

Skrevet
Akkurat nå, Valkyriemamma skrev:

Eg er dødssexy, og brukar 36,5! Men må ofte kjøpe 37! Kjenner meg lite sexy då!

Du er sikkert perfekt for det. Nam!

Skrevet

You made my day. Jeg bruker nemlig str 37. Ellers er jeg en noe sliten småbarnsmor med begrenset attraksjonskraft, men nå vet jeg at det er bare utenpå.

Anonymkode: 8d046...c73

Skrevet

You made my day. Jeg bruker nemlig str 37. Ellers er jeg en noe sliten småbarnsmor med begrenset attraksjonskraft, men nå vet jeg at det er bare utenpå.

Anonymkode: 8d046...c73

Vedder på at du er en 7 av 10.

Skrevet

Har aldri opplevd at en mann starter med å se på føttene før han tar kontakt, så skostørrelsen har forsvinnende lite å si!

Anonymkode: 598d2...da5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri opplevd at en mann starter med å se på føttene før han tar kontakt, så skostørrelsen har forsvinnende lite å si!

Anonymkode: 598d2...da5

I seg selv, ja. Problemet er at utseendet ikke kan tallfestes, men det kan skostørrelsen. Så kan man prøve å finne en sammenheng, men det vil være mange unntak.

Skrevet

Det stemmer ikke for jeg bruker str 38 og er smashing👌🏼🍾

Anonymkode: 6f8e0...29b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke for jeg bruker str 38 og er smashing👌🏼🍾

Anonymkode: 6f8e0...29b

Må nesten ta deg på ordet, men mange med 37 som er smashing også

Skrevet

Hahaha! Jeg bruker 37 i sko, tviler på at det gjør meg mer attraktiv enn min venninne med 39 i sko (som forøvrig er vanvittig vakker), men med en lengde på 180cm gjør skostørrelsen meg definitivt mer klønete 😛

Anonymkode: 1bb0e...414

Skrevet

Jeg bruker 41 og har null problem med de digre føttene mine. Er 180 høy så ville vel hatt dårlig balanse skulle jeg brukt str 36 😄

Anonymkode: 3f72b...387

Skrevet

Når du tror du har lest det meste... 

Anonymkode: 81203...edc

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Holder en knapp på 37-38 jeg også, er mann, det er kanskje et slags Askepott-syndrom.
Som mann har jeg uten å vokse økt i skonummer til 44,5, fra 42, takket være kineserne som nå produserer mine og dine sko.

Anonymkode: 3ade5...546

Skrevet

Ok. Så du må si til daten hva skostr er? Selv har jeg 40 og har ikke problemer med det

Anonymkode: a4a22...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...