Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Må mannen vite om de? Er jo bare for pengene likksom. Lett tjente penger. Anonymkode: 5fe13...a57
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Kjeder du deg i dag og prøver å få i gang en diskusjon? Hvis du og mannen har en avtale om åpent forhold eller at du kan selge sex og han ikke har noe imot det, da kan du vel gjøre det. Hvis dere ikke har en slik avtale så får du snakke med mannen din. Du tar ditt valg, han har rett til å ta sitt. Anonymkode: adb6f...3a2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Nei, der er ingen lov som sier at mannen må vite det. Men det kan være at mannen din finner ut av det gjennom at noen prater om det, at han kommer over noe som gjør at han blir klar over det, eller at han på andre måter finner ut av det. Da kan det være at han velger å forlate deg. Det er ingen lov som forbyr han det heller. Hva du synes er moralsk og etisk riktig er jo helt din sak. Det har ikke vi noe med. Anonymkode: ccea8...afd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva du synes er moralsk og etisk riktig er jo helt din sak. Det har ikke vi noe med. Anonymkode: ccea8...afd Alle har noe med det. Det finnes rett og galt, moralrelativisme er ondskap. Anonymkode: 38f18...82b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle har noe med det. Det finnes rett og galt, moralrelativisme er ondskap. Anonymkode: 38f18...82b Klart det finst rett og gale, men kva som er kva er ikkje alltid så lett å finne ut. Anonymkode: 602a8...5a3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle har noe med det. Det finnes rett og galt, moralrelativisme er ondskap. Anonymkode: 38f18...82b Nei, det finnes ikke noe rett eller galt. Dette er en debatt vi har hatt her inne før. Anonymkode: ccea8...afd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 Han trenger ikke vite noe. Eneste er at han kan finne deg, når han er på jakt etter neste ligg. Karma og sånn🥳👍 Anonymkode: eb259...fca
KellyTaylor Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 Dumt om du drar på deg noe som kan smitte mannen🙄 hadde heller jobbet mer enn å være en tømmestasjon
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 Skal bruke kondom!! Og ikke kysse. Hi Anonymkode: 5fe13...a57
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Nei, det trenger han selvsagt ikke å vite. Hadde jeg hatt motet til det, så hadde jeg også gjort det. Penger trenger jeg. Anonymkode: 6afe9...924
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 Har ikke helt bestemt meg enda. Har mange menn som er klar for å møte meg ivertfall😊 er jo litt spennende også da. I tilleg får jeg masse penger😋 Hi Anonymkode: 5fe13...a57
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke helt bestemt meg enda. Har mange menn som er klar for å møte meg ivertfall😊 er jo litt spennende også da. I tilleg får jeg masse penger😋 Hi Anonymkode: 5fe13...a57 Er du villig til å ligge med hvem som helst? Eller bare de kjekke, fine? Anonymkode: 4aa82...3ff
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du villig til å ligge med hvem som helst? Eller bare de kjekke, fine? Anonymkode: 4aa82...3ff Eg velger med omhu. Orker ikke ligge med ekkle feite menn. Kansje om dei betaler masse😋 får til og med tilbud om å bare blir slikka for mange 1000 kroner. Det er ikke værst😉haha.. Hi Anonymkode: 5fe13...a57
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eg velger med omhu. Orker ikke ligge med ekkle feite menn. Kansje om dei betaler masse😋 får til og med tilbud om å bare blir slikka for mange 1000 kroner. Det er ikke værst😉haha.. Hi Anonymkode: 5fe13...a57 Jeg tenker mitt om hvordan folk oppfatter deg, når du får sånne tilbud Anonymkode: 9167a...e9a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #15 Skrevet 26. september 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker mitt om hvordan folk oppfatter deg, når du får sånne tilbud Anonymkode: 9167a...e9a Samme tenker jeg. De som kommer med slike tilbud har absolutt ingen respekt for den de sier det til. De ser på dama som et objekt som kun skal tilfredsstille dem, ikke som en person. Det er også skummelt, for da er de også tilbøyelige til å gå langt over de grensene for avtalen - fordi de vet at det trolig ikke får noen følger. Lite trolig at en gift/samboende dame vil anmelde en mann for overgrep/voldtekt når bakgrunnen var at hun solgte sex uten mannens viten. Anonymkode: adb6f...3a2
Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #16 Skrevet 27. september 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker mitt om hvordan folk oppfatter deg, når du får sånne tilbud Anonymkode: 9167a...e9a Ikke misforstå meg. Har en Snap og ei nettside der eg har kontakt med menn. Er der tilbudene kommer. Får ikke slike tilbud på gata likksom. Tror ikke folk oppfatter med slik. Tror egentlig de fleste ville fått sjokk om de visste hva jeg drev med på nett😅 Hi Anonymkode: 5fe13...a57
Anonym bruker Skrevet 27. september 2019 #17 Skrevet 27. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke misforstå meg. Har en Snap og ei nettside der eg har kontakt med menn. Er der tilbudene kommer. Får ikke slike tilbud på gata likksom. Tror ikke folk oppfatter med slik. Tror egentlig de fleste ville fått sjokk om de visste hva jeg drev med på nett😅 Hi Anonymkode: 5fe13...a57 Er ikke like sikker som deg angående det siste. Menn kan lukte slik på lang avstand. Hilsen mann, som i tillegg tror sannsynligheten for at dette er kødd er mye større enn at sannsynligheten for at det er sant Anonymkode: 4e39a...1b2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #18 Skrevet 29. september 2019 Nei det er ikke kødd!!hvorfor skulle det være kødd? Hi Anonymkode: 5fe13...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå