Gå til innhold

Høstferie? Er der noe alle har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber og  høstferie har jeg ikke mulighet å ta. 

Har virkelig alle  høstferie til uken? 

Anonymkode: e1738...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ordla meg klønete der. Men det jeg mente er at  er det virkelig så mange som tar en hel uke fri  nå. 

Skrevet

Nei jobber i bhg med 10 unger ingen der har ferie. Mine unger har ferie, men ikke vi voksne 

Anonymkode: 85592...955

Skrevet

Jobber i bhg å har ikke fri nei. Så blir en uke hos bestemor for sønnen min da.

Anonymkode: f288e...021

Skrevet

Jeg pleier å ta 3 dager fri og jobbe 2. Minste er på SFO de 2 dagene jeg jobber og eldste er alene hjemme. Jeg jobber i en stor bedrift, og veldig mange tar fri iaf deler av uka.

Skrevet

Jeg pleier å ha fri et par dager, men i år har jeg fri hele uka. Har bare 3 uker fri om sommeren  og da har jeg 10 dager igjen til vinter-, påske- og høstferie, i tillegg til jula. I år hadde jeg ikke vinterferie og da ble det mer i høst. 

Anonymkode: e3151...611

Skrevet

Her jeg jobber og blant mine venner utenom jobb er det svært få som har fri i høstferien. De som tar seg fri lager seg gjerne en oval helg, de færreste tar en hel uke. 

Anonymkode: c9ac0...88e

Skrevet

Her er gubben i pappaperm og jeg skal på jobb. Ene bhg barnet ville være i bhg, eneste som har fri er skolebarnet. Her er mange skolebarn hjemme, så blir mye lek😊

Vi pleier å jobbe i høstferien, er ikke lenge nok siden sommerferien :) Sparer ferien til jul, påske og sommeren isteden.

Anonymkode: 367cc...000

Skrevet

Skolene har høstferie. De fleste andre har det ikke.

Det er 190 skoledager i et år, mens det normalt sett er 230 arbeidsdager.

Anonymkode: 811d1...46f

Skrevet

Vi har ikke ungene i høstferien men har tatt «fri» noe tid likevel. Reiser til fjells og tar med jobben , det vil si jobber noe hjemmefra. Noen av dagene blir tatt ut i avspasering . Vi bruker således ikke noen av feriedagene våre

Skrevet

Jeg tar gjerne et par dager fri og mannen der samme, så ungene har ihvertfall 3-4 dager fri. 

Anonymkode: 8980f...233

Skrevet

Folk i næringslivet tar ofte høstferie. (Ikke butikkansatte!)

Samme gjengen som lager kø kl 9😅

Anonymkode: 155db...0f0

Skrevet

Vi må bruke all ferie om sommeren. Yngste skal på SFO, mens de største skal være alene hjemme.

Anonymkode: 68200...cae

Skrevet

Jeg har aldri hatt høstferie. Ungene er hos mine foreldre. Fisking, potetplukking, søskenbarn, skogsturer, brettspill og en god del mer iPad enn hjemme. Årets favoritt for barna:) Vi voksne har en uke med rolig jobb og kjærestetid på ettermiddagene.

Anonymkode: 37b68...dcf

Skrevet

Jeg jobber en del ekstra helger i løpet av høsten og har fri onsdag-søndag i høstferieuken.

Anonymkode: 73f01...f18

Skrevet

Eldste har fri fra skolen ja. Yngste (bhg) har også fri. Har sett det er flere bhg-barn som har fri hele uka :) Noen halve uka. Pappaen til barna mine har ikke fri

Anonymkode: 738fa...21f

Skrevet

Tatt ut en feriedag fredagen i høstferien, så vi får en langhelg på hytta. Resten av uka jobber vi, er i bhg og er på SFO. 

Anonymkode: 95dc2...6ab

Skrevet

Kun barna som har høstferie her. De er alene hjemme mens vi er på jobb.

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk i næringslivet tar ofte høstferie. (Ikke butikkansatte!)

Samme gjengen som lager kø kl 9😅

Anonymkode: 155db...0f0

Jeg er butikksjef og har alltid 2-3 dager med høstferie. Veldig greit å avspasere litt når det er skolefri, har flere ekstrahjelper som går på vgs og de vil gjerne jobbe ekstra når de har fri.

Anonymkode: 8980f...233

Skrevet

Jeg er ufør, så 1. Klassingen er hjemme. Lillebror er i barnehagen den uka. 

Anonymkode: 553c1...99d

Skrevet

Har alltid tatt høstferie når ungene har fri, ja.

Skrevet

Man har jo 5 ferieuker å ta av da. Pleier selv å ta ei på høsten, i år ble det i høstferien da vi har skolestarter. 

Er ikke høstferie før om to uker her da.

Anonymkode: 7a0bc...c8e

Skrevet

Ikke høstferie her.

Blir heller litt ekstra jobbing og litt ekstra travelt på jobb de ukene. Jobber på hotel.

Anonymkode: e6772...7b0

Skrevet

Jeg har egentlig tre uker ferie tilgode, men rekker ikke å ta fri i høstferien..😡 Får ta det igjen neste år😊

Anonymkode: 092a7...352

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei

Anonymkode: 2d408...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...