Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Jeg er så sliten.Jeg har verdens beste jobb, men jobber «døgnet rundt».Planlegger jeg å gjøre noe kontorarbeid hjemme om kvelden etter unga er lagt seg så kan jeg egentlig bare glemme det, jeg sovner med mobilen/pc i fanget hver kveld! Jeg ble så sur på samboer ikveld for jeg tenkte jeg skulle se et tvprogram for en gangs skyld, men jeg klarte jo selvfølgelig å sovne ti min før det begynte og han gjorde ikke et forsøk på å vekke meg engang.Nå er jeg sikkert skikkelig barnslig, men jeg er dritsur på han...er vell frustrasjon over alt jeg må ta meg av, mens han bare sklir forbi med ansvar for kun sin jobb uten å måtte styre med unger og alt som må huskes på om dagene... måtte bare få det ut en plass!Tror jeg legger meg på gjesterommet, bare pusten hans irriterer meg nå🙈🙈 Anonymkode: 4b87c...bfe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Men hvorfor bidrar han ikke? Er han syk? Anonymkode: 6d947...d89
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvorfor bidrar han ikke? Er han syk? Anonymkode: 6d947...d89 Han drar før oss og er hjemme til leggetid for barna...en sjelden gang er han hjemme til normal tid.. Anonymkode: 4b87c...bfe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Parterapi så fort som mulig. I morgen tidlig ringer du familievernkontoret og ber om første ledige timen de har. Så informerer du samboer i morgen kveld om at NÅ må det en endring til - dere må dele på alt som gjøres med barn og hus, og dere må i parterapi så lenge nødvendig. At han ikke vekket deg i kveld kan jeg forstå - du er så sliten, han trodde sikkert du trengte hvilen. Men ring fvk i morgen tidlig! Anonymkode: b8b07...70f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Parterapi så fort som mulig. I morgen tidlig ringer du familievernkontoret og ber om første ledige timen de har. Så informerer du samboer i morgen kveld om at NÅ må det en endring til - dere må dele på alt som gjøres med barn og hus, og dere må i parterapi så lenge nødvendig. At han ikke vekket deg i kveld kan jeg forstå - du er så sliten, han trodde sikkert du trengte hvilen. Men ring fvk i morgen tidlig! Anonymkode: b8b07...70f Ja jeg vet ikke, det er ikke litt dramatisk?🙈Aldri vært på sånt jeg...🤷🏼♀️ Jeg spurte om hvorfor han ikke vekket meg når han visste at jeg ventet på å se det programmet?Da svarte han bare» hvorfor i verden la du deg ned da??» Jeg sa bare at dessverre så er kroppen min så sliten at jeg hadde sovnet uansett hvor jeg hadde vært, jeg klarte bare ikke å holde øya åpen! Anonymkode: 4b87c...bfe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han drar før oss og er hjemme til leggetid for barna...en sjelden gang er han hjemme til normal tid.. Anonymkode: 4b87c...bfe Er du i riktig ekteskap? Anonymkode: e2ece...24f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du i riktig ekteskap? Anonymkode: e2ece...24f Vi er ikke gift, men jeg begynner å lure på om dette egentlig er riktig Anonymkode: 4b87c...bfe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 Ble til at jeg la meg på gjesterommet...var egentlig deilig å ligge ei natt alene selv om jeg sover dårlig(for mye å tenke på)...stemninga idag er ikke helt på topp, men ok nok...jeg er sikkert dum som forventer ei unnskyldning🤷🏼♀️ Anonymkode: 4b87c...bfe
Superdolly Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 Jeg synes ærlig talt ikke at han skal måtte be om unnskyldning for at han ikke vekket deg. Hadde min mann sovnet slik og vært så sliten som du beskriver, ville jeg ærlig talt vært mer opptatt av at han fikk sovet enn av at han fikk sett et bestemt tv-program. TV-program kan streames en annen gang. Når det gjelder alt det andre, derimot, så tenker jeg at du må ringe fvk og få ham med deg dit. Situasjonen er uholdbar i lengden, og han må innse at han må ta sin del av jobben med barn og hjem. Det er slett ikke "for dramatisk". Der kan dere få hjelp til å kommunisere ordentlig, og dere kan få hjelp til å få forholdet på rett kjøl igjen.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Men hvis du var så trøtt at du sovnet før TV-programmet så burde vel heller sovet enn å se det? Det blir jo en ond sirkel om du stadig velger bort søvnen du tydeligvis trenger. Han skylder deg ingen unnskyldning, men du skylder han en. Det er ikke hans ansvar å vite at du ville vekkes. Dere bør uansett ta en prat om arbeidsfordeling i heimen. Jeg vet ikke hvor små barn dere har, men det er helt urealistisk å forvente at dere skal jobbe hele dagen og kvelden i tillegg med små barn. Dere har valgt å få barna, og det innebar et ansvar for å prioritere dem også. Jobb og karriere må komme etter dem. Han kan ikke ha en jobb som innebærer at han drar før de står opp og ikke kommer hjem før de legger seg?? Hva skal han med barna til da? Pynte seg med dem? Jeg vet ikke hva du bruker deg opp på heller. Senk kravene. Ungene trenger ikke flotte nister og nystrøket tøy hver dag. Huset trenger ikke være sterilt, og man må ikke underholde barna i hele deres våkentid. Kan dere kjøpe tjenester av noen som vasker? Robotstøvsuger? Barna bør få delta i ansvaret ved å bo med å ha enkle oppgaver knyttet til deres alder og modenhet.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet ikke, det er ikke litt dramatisk?🙈Aldri vært på sånt jeg...🤷🏼♀️ Jeg spurte om hvorfor han ikke vekket meg når han visste at jeg ventet på å se det programmet?Da svarte han bare» hvorfor i verden la du deg ned da??» Jeg sa bare at dessverre så er kroppen min så sliten at jeg hadde sovnet uansett hvor jeg hadde vært, jeg klarte bare ikke å holde øya åpen! Anonymkode: 4b87c...bfe Å når kroppen din er så sliten at du hadde sovnet uansett hvor du hadde vært,og du ikke klarte å holde øya åpne...var det da rett prioritering å skulle se på TV? Jeg tror du burde be mannen om unnskyldning,da du har vært urimelig i akkurat denne situasjonen! Anonymkode: 6b55d...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå