Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Kjapt spørsmål da jeg blir forvirret. Er førstegangsfødende, med opptjent rettigheter til foreldrepenger. Men det blir snakket så mye om en engangssum førstegangs får? Jeg finner kun engangsstønad, men har forstått at dette er for de som ikke har tjent opp grunnlaget til foreldrepenger? Anonymkode: fe8fb...4d9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Det stemmer. Engangsstønad er en engangssum for dem som ikke har opptjent seg foreldrepenger Anonymkode: cd43a...4a2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer. Engangsstønad er en engangssum for dem som ikke har opptjent seg foreldrepenger Anonymkode: cd43a...4a2 Så da er det ikke en engangsutbetaling i tillegg for oss som har rett på foreldrepenger? Anonymkode: fe8fb...4d9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da er det ikke en engangsutbetaling i tillegg for oss som har rett på foreldrepenger? Anonymkode: fe8fb...4d9 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: afd4e...d56
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig ikke. Anonymkode: afd4e...d56 Dette er da ikke en selvfølge? Svigermor forteller støtt og stadig om engangssummer hun fikk i tillegg til foreldrepenger. Anonymkode: fe8fb...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå