Gå til innhold

Førstegangsfødende


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjapt spørsmål da jeg blir forvirret. Er førstegangsfødende, med opptjent rettigheter til foreldrepenger. Men det blir snakket så mye om en engangssum førstegangs får? Jeg finner kun engangsstønad, men har forstått at dette er for de som ikke har tjent opp grunnlaget til foreldrepenger?

Anonymkode: fe8fb...4d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer. Engangsstønad er en engangssum for dem som ikke har opptjent seg foreldrepenger 

Anonymkode: cd43a...4a2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer. Engangsstønad er en engangssum for dem som ikke har opptjent seg foreldrepenger 

Anonymkode: cd43a...4a2

Så da er det ikke en engangsutbetaling i tillegg for oss som har rett på foreldrepenger?

Anonymkode: fe8fb...4d9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så da er det ikke en engangsutbetaling i tillegg for oss som har rett på foreldrepenger?

Anonymkode: fe8fb...4d9

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: afd4e...d56

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: afd4e...d56

Dette er da ikke en selvfølge? Svigermor forteller støtt og stadig om engangssummer hun fikk i tillegg til foreldrepenger. 

Anonymkode: fe8fb...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...