Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 De fleste, spesielt mødre synes barna deres er nydelige og verdens vakreste. Av nysgjerrighet, synes alle virkelig det? Anonymkode: 2cf10...680
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Jeg tror det. Jeg har jo edrubriller på og ser jo at de nok ikke er verdens vakreste, samtidig så mener jo jeg at mine er helskjønne. Noe annet vil være unormalt tror jeg. Anonymkode: 2bc8c...657
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Jeg synes mine barn er de vakreste i hele verden. De er sikkert ikke det Anonymkode: 0d06a...bae
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Vakre, ja. Dessidert penest i klassen, men ikke vakrest i verden. Anonymkode: 58dbe...9b1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Ja, jeg synes barna mine er vakre. Alle de gode egenskapene de har skinner jo gjennom og de gode følelsene jeg har for dem legger seg utenpå som glasur, så i mine øyne er de selvfølgelig verdens vakreste. Men samtidig ser jeg jo at det finnes barn som er mer billedskjønne, men de har jeg ingen følelser for så de blir bare billedskjønne og ikke "verdens vakreste" Anonymkode: 76a94...e20
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 Jeg vet ikke om alle synes det sånn objektivt, men man ser jo med kjærlighet. Jentene mine er objektivt sett vakre, ikke kun med mammaøyne, noe jeg vet fordi de får veldig mye kommentarer på at de er pene av andre. De er halvt italienske og har vært veldig heldige med øyne, øyevipper, bryn og har imponerende tykt, mørkt bølgete hår. Selv tror jeg nok at jeg ville syntes de var vakre uansett hvordan de så ut fordi jeg tror man liker utseendet til de man er glad i og spesielt barn har en sjarm og en søthet uansett om de er billedvakre eller ikke. Det er sjelden jeg har hørt noen si at de ikke synes egne barn er pene, men jeg har dessverre hørt det også og det er bare trist. Anonymkode: a96d4...923
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Jeg synes begge jentene mine er skjønne. Jeg kan likevel se at den ene nok objektiv sett er penere enn den andre. Men det er jo sånt som kan endre seg når de vokser til. Og skjønne vil de alltid være, begge to (for meg). Anonymkode: db000...093
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Vakre, nei. Flotte, ja! Anonymkode: cb27d...4ea
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Ja. Har alltid syntes det, og syns det fremdeles. De er 12 og 15 år. Anonymkode: 5e042...01f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 Jeg synes barnet mitt er vakkert, store øyne med lange vipper, høye kinnben, tykt mørkt hår, jeg blir aldri mett av synet. Andre kommenterer også positivt om utseende. Noen lurer jeg på om jeg hadde elsket hen like mye hvis utseende var mindre fint og om jeg er et fryktelig overfladisk menneske. Anonymkode: ba3a4...bef
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 Ja, jeg tror alle synes sine egne er vakre, og også kanskje mer billedskjønne enn de faktisk er. Jeg også! Men med fire barn ser jeg jo forskjell da. Nest yngste er, og har alltid vært, vakker. Sånn at vilt fremmed kommenterer det vakker. De andre er vakre i mine øyne, men er nok mer normalt pene. Eldstemann på 17 år har vokst seg til å bli veldig kjekk og er populær blant jentene, men det er vakrere gutter enn ham. Anonymkode: 5d78e...ce4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 Det må de vel gjøre? Mine er jo de vakreste i verden! Og de andre barna i bhg og på skole er i mine øyne normale eller under, med noen unntak. Tviler på at foreldrene til alle disse barna synes de har lite pene barn😜 Anonymkode: 42f76...66b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #13 Skrevet 24. september 2019 Det er kanskje morsinstinktet som taler da?😜 Selv synes jeg at både datteren min og sønnen min er usedvanlig vakre, men andre barn klarer jeg lett å skille på. Virker som mange får høre at ungene deres er vakre, og selv har jeg sagt det mange ganger, både berettiget og ikke... Anonymkode: 2cf10...680
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #14 Skrevet 24. september 2019 Jeg klarer fint å se at sønnen min har et helt gjennomsnittlig utseende, men han er jo selvsagt verdens vakreste for meg. Akkurat som mannen min egentlig. Heldigvis har sønnen arvet mesteparten av utseendet fra ham, for selv ligger jeg godt under gjennomsnittet. 😛 Anonymkode: 5d467...bb4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #15 Skrevet 24. september 2019 Barna mine er ikke verdens vakreste. Jeg klarer å se det. Anonymkode: e1521...342
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #16 Skrevet 24. september 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje morsinstinktet som taler da?😜 Selv synes jeg at både datteren min og sønnen min er usedvanlig vakre, men andre barn klarer jeg lett å skille på. Virker som mange får høre at ungene deres er vakre, og selv har jeg sagt det mange ganger, både berettiget og ikke... Anonymkode: 2cf10...680 Ja, jeg også 😉 For min har jeg likevel merket stor forskjell. Med tre av barna har det vært mer standard "å, så skjønn!", mest fra kjente, der man hører på tonefallet at det er sånt man sier. Og de er normalt pene barn. Det siste barnet, vår tredje, var det noe helt annet med. Der opplevde jeg da han satt i vogn å stadig bli stoppet av fremmede med kommentarer som "Jeg må bare fortelle at du har en helt usedvanlig vakker gutt!", sagt med innlevelse, og flere som har sagt "wow, han var jo bare helt nydelig da!" osv. Vanlig å forklare, men det var altså stor forskjell. Nå er han 12 år og får fortsatt mange komplimenter, mer enn de andre. Anonymkode: 5d78e...ce4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #17 Skrevet 24. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vakre, ja. Dessidert penest i klassen, men ikke vakrest i verden. Anonymkode: 58dbe...9b1 👏🏻😂 Anonymkode: 2699e...058
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #18 Skrevet 24. september 2019 Selvfølgelig er mine tvillinger vakre, de har vært med i en reklame i utlandet. Sikkert for de i tillegg har store blå øyne og er lys blonde. De er ikke i noe castingbyrå, men ble kontaktet og forespurt om å være med. Anonymkode: 59396...2c1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #19 Skrevet 24. september 2019 Jeg er myrsnipe nr. 1. Mine tre er verdens fineste barn. Anonymkode: 1c3a6...bcc
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #20 Skrevet 24. september 2019 Synest at mine barn er nydelige å perfekte. Får mange tilbakemeldinger på at jentene mine er spesielt vakre. Anonymkode: 9776f...c16
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 Jeg synes barna mine er vakre ja, men jeg klarer ikke å se om det er fordi jeg har på mammabriller eller om de faktisk er veldig pene. Rart om alle mine tre skal være usedvanlig vakre for andre liksom😅 Jeg har fått mange kommentarer fra fremmede med alle tre. Men når det er sagt, det virker som alle får kommentarer fra fremmede. Jeg har selv sagt til andre at deres barn er helt nydelige, selv om de bare har vært helt gjennomsnittlige for meg. Anonymkode: e5cc8...a47
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 Mine er aller finest! Selv med kviser og reggis og briller og lilla, kort hår! Og de vil for alltid være de vakreste jentene i hele (mitt) univers!❤️🤗😆 Anonymkode: 94bd0...b11
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 Synes gutten min er veldig vakker, jobber i barnehage å der er alle barna skjønne og fine på hver sin måte, men synes noen har penere utseende en andre. Anonymkode: 83c3b...e67
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #24 Skrevet 24. september 2019 Jeg har til gode å møte, eller se, en baby som ikke er vakker. Selv babier med forskjellige former for misdannelser er vakre, med uskylden og de varme smilene sine. https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/baby-girl-born-misshapen-skull-9777151 Anonymkode: e6029...ab1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #25 Skrevet 24. september 2019 Selvfølgelig er de vakre! For meg er de jo helt utrolige. Jeg tror det er veldig vanlig å få kommentarer om at barn er vakre. Både fra kjente og fremmende. Min eldste ble vi stoppet i en klesbutikk av en agent, og ble spurt om hun ville bli modell. Hun var da bare 3 år. Men jeg ønsker ikke å ta henne med inn i den verdenen. Så det ble nei etter mye tenkning. Anonymkode: 12f32...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå