Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Har nesten ikke gått opp noe, men fått strekkmerker på lår, gravid uke 18. Hvorfor?? Hormoner? Anonymkode: 6acf8...367
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Ja. Jeg er sjeleglad jeg fikk det på lår og legger men slapp unna magen. Anonymkode: 81397...162
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Man har vel funnet ut at strekkmerker kommer først og fremst av hormoner. Selv er jeg liten og tynn (160 høy og 50kg) mellom graviditeter, men legger på meg ca 20kg hver gang. Så "raskt opp i vekt og raskt ned i vekt" med en enorm mage stram som et trommeskinn - jeg var overbevist om at magen kom til å sprekke opp i tigerstriper når som helst, for huden kunne umulig takle det uten merker. Men nei, ikke et eneste strekkmerke. Venninnen min er nesten 180 høy, og selv om hun også er slank så ble ikke magen stor (sikkert pga høyden) og hun la tilsynelatende ikke på seg noe mer en normalen for et svangerskap. Hun har nå hele magen og lårene full av striper. Så i våre tilfeller virker det som at vekten i seg selv ikke hadde noe å si. -Når det er sagt så syntes jeg "tigerstriper", som noen kaller det, er knall tøft. Et synlig bevis (uten om barnet, så klart) på hva kroppen din har vært igjennom og hvor fantastisk den er. Bær de med stolthet, kvinne 🙂💪 Anonymkode: ba3cd...3e6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man har vel funnet ut at strekkmerker kommer først og fremst av hormoner. Selv er jeg liten og tynn (160 høy og 50kg) mellom graviditeter, men legger på meg ca 20kg hver gang. Så "raskt opp i vekt og raskt ned i vekt" med en enorm mage stram som et trommeskinn - jeg var overbevist om at magen kom til å sprekke opp i tigerstriper når som helst, for huden kunne umulig takle det uten merker. Men nei, ikke et eneste strekkmerke. Venninnen min er nesten 180 høy, og selv om hun også er slank så ble ikke magen stor (sikkert pga høyden) og hun la tilsynelatende ikke på seg noe mer en normalen for et svangerskap. Hun har nå hele magen og lårene full av striper. Så i våre tilfeller virker det som at vekten i seg selv ikke hadde noe å si. -Når det er sagt så syntes jeg "tigerstriper", som noen kaller det, er knall tøft. Et synlig bevis (uten om barnet, så klart) på hva kroppen din har vært igjennom og hvor fantastisk den er. Bær de med stolthet, kvinne 🙂💪 Anonymkode: ba3cd...3e6 Knall tøft er det vel ikke akkurat, med ødelagt, skrukkete hud Anonymkode: 70552...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå