Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Overskriften er litt vel dramatisk, men det er slik at vi har rammemadrass med overmadrass som dekker hele dobbeltsenga. Jeg må hele tiden dra opp overmadrassen på hodeenden fordi den sklir ned ganske mye, men kun på min side, ikke på mannens. Hva kommer det av tro? Jeg ligger på siden, mens han på ryffen, hvis det har noe å si... Anonymkode: ce4ba...599
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Dette skjer på dobbeltsenga vi har på hytta også! Den sklir ned og må dras opp på min side, men ikke på mannens... Spent på om noen andre har en forklaring! Anonymkode: 3b680...0f2
Himmel og hav Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 Samme skjer hos oss. Jeg tror det er fordi jeg ligger litt mer urolig enn han.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Det samme skjer her! Jeg ligger mye på ryggen, og han på siden. Men min dom sklir ned Anonymkode: 96487...514
prekæs Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 Du kan forsøke med å kjøpe teppeunderlag på Ikea og legge mellom madrass og overmadrass. Hjalp her
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 Akkurat samme her! Skjønner det ikke. Og vi har en skikkelig tung overmadrass også. Prøvde med sånn IKEA-teppe-greie, men den bare krølla seg sammen til en diger klump.. Anonymkode: 5a848...1f3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 Hmmm....merkelig dette her altså, men kanskje prøve teppegreie. Hi Anonymkode: ce4ba...599
skinnfilla Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Mulig fordi mannen er tyngre enn deg?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 40 minutter siden, skinnfilla skrev: Mulig fordi mannen er tyngre enn deg? Jeg har tenkt at det er rart jeg klarer å skyve madrassen nedover når jeg nettopp veier mindre? Anonymkode: ce4ba...599
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt at det er rart jeg klarer å skyve madrassen nedover når jeg nettopp veier mindre? Anonymkode: ce4ba...599 Jeg hadde tenkt å skrive det samme som Skinnfilla. Hvis mannen din er "nok" tyngre enn deg så vil jeg tro at det gjør at din del av madrassen "føyer" seg, fordi din del med deg som er lettere, er lettere å flytte enn hans del når han ligger på den. Hvis han setter seg og vrir seg litt når han legger seg ned så er det allerede litt "vrikraft" i hans del, så føyer bare din del seg, mens hans ikke gjør det fordi han er for tung til at den delen flytter seg særlig. Anonymkode: dc2a0...704
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde tenkt å skrive det samme som Skinnfilla. Hvis mannen din er "nok" tyngre enn deg så vil jeg tro at det gjør at din del av madrassen "føyer" seg, fordi din del med deg som er lettere, er lettere å flytte enn hans del når han ligger på den. Hvis han setter seg og vrir seg litt når han legger seg ned så er det allerede litt "vrikraft" i hans del, så føyer bare din del seg, mens hans ikke gjør det fordi han er for tung til at den delen flytter seg særlig. Anonymkode: dc2a0...704 Så det er mannen min som er synderen? Typiskt! Jeg tror jeg er enig i denne forklaringen 👍 Anonymkode: ce4ba...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå