Gå til innhold

Dere som har stebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere glad i barnet med engang? 

Anonymkode: cfa50...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke stemor lenger, men det tok ikke spesielt lang tid. Selv om jeg ikke er sammen med far lenger, så har jeg mye og god kontakt med barnet og det kommer på besøk til oss så ofte vi får det til. 

Anonymkode: 8f791...b87

Skrevet

Jeg ble glad i stebarnet nesten med en gang, men jeg er en person som er veldig glad i barn og lett glad i de fleste barn jeg er sammen med. Stebarnet var bare 18 mnd gammel første gang vi møttes og det har nok også mye å si. Det er sikkert mye lettere å bli kjent med, glad i og akseptert av en liten tass enn et eldre barn. 

Anonymkode: 7e01e...4bf

Skrevet

Jeg likte dem med en gang, skjønne barn. Men det tok jo litt tid før jeg ble skikkelig glad i dem. 

Nå kunne jeg ikke tenke meg familien vår uten dem, de er jo storesøsken til de yngste. 

Anonymkode: 7e560...9a7

Skrevet

No. And I dont think I ever will be. I Just dont like kids. 

Anonymkode: c4d79...186

Skrevet

Hvordan vet dere at dere er glad i dem? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ble dere glad i barnet med engang? 

Eh. 

Nei. Man blir ikke glad i noe menneske "med en gang". Jeg ble ikke glad i mannen min samme dag som jeg møtte ham, og jeg ble ikke engang glad i mine nyfødte med det samme. De var ukjente og nesten litt skumle i starten. 

Man må jobbe for hver eneste relasjon i livet. Men ofte går det fortere med barn, uansett hvem de er sine.

Anonymkode: dc292...3f2

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet dere at dere er glad i dem? 

På samme måte som man vet det med alle andre mennesker man liker? Hvordan kan det være vanskelig å vite?

Anonymkode: dc292...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...