Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Ble dere glad i barnet med engang? Anonymkode: cfa50...9ca
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Er ikke stemor lenger, men det tok ikke spesielt lang tid. Selv om jeg ikke er sammen med far lenger, så har jeg mye og god kontakt med barnet og det kommer på besøk til oss så ofte vi får det til. Anonymkode: 8f791...b87
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 Jeg ble glad i stebarnet nesten med en gang, men jeg er en person som er veldig glad i barn og lett glad i de fleste barn jeg er sammen med. Stebarnet var bare 18 mnd gammel første gang vi møttes og det har nok også mye å si. Det er sikkert mye lettere å bli kjent med, glad i og akseptert av en liten tass enn et eldre barn. Anonymkode: 7e01e...4bf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 Jeg likte dem med en gang, skjønne barn. Men det tok jo litt tid før jeg ble skikkelig glad i dem. Nå kunne jeg ikke tenke meg familien vår uten dem, de er jo storesøsken til de yngste. Anonymkode: 7e560...9a7
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 No. And I dont think I ever will be. I Just dont like kids. Anonymkode: c4d79...186
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Hvordan vet dere at dere er glad i dem? Anonymkode: cfa50...9ca
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ble dere glad i barnet med engang? Anonymkode: cfa50...9ca Eh. Nei. Man blir ikke glad i noe menneske "med en gang". Jeg ble ikke glad i mannen min samme dag som jeg møtte ham, og jeg ble ikke engang glad i mine nyfødte med det samme. De var ukjente og nesten litt skumle i starten. Man må jobbe for hver eneste relasjon i livet. Men ofte går det fortere med barn, uansett hvem de er sine. Anonymkode: dc292...3f2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet dere at dere er glad i dem? Anonymkode: cfa50...9ca På samme måte som man vet det med alle andre mennesker man liker? Hvordan kan det være vanskelig å vite? Anonymkode: dc292...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå