Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Gikk tom midt på dagen i går og slutter tvert. Venter og gruer meg til abstinensene alle snakker om. Når er det de egentlig merkes mest? Etter noen dager? Anonymkode: 89f46...429
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk tom midt på dagen i går og slutter tvert. Venter og gruer meg til abstinensene alle snakker om. Når er det de egentlig merkes mest? Etter noen dager? Anonymkode: 89f46...429 Hvor ofte pleide du å snuse? Ikke sikkert de kommer i det hele tatt. For meg var den første uka «verst», spesielt etter måltider, men det var fortsatt ikke så ille som alle hadde sagt det kom til å bli. Anonymkode: c644b...1ad
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor ofte pleide du å snuse? Ikke sikkert de kommer i det hele tatt. For meg var den første uka «verst», spesielt etter måltider, men det var fortsatt ikke så ille som alle hadde sagt det kom til å bli. Anonymkode: c644b...1ad Snuser en boks om dagen, så ganske mye. Kjenner morgen er kjip, første snusen sammen med kaffe er jo veldig digg. Men har ikke noe fysisk plage ved det, mer at det dukker opp en tanke i hodet mitt, nå hadde det vært godt med en snus. Anonymkode: 89f46...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå