Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Satt ute og solet meg i dag, hvor jeg ser at plutselig ligger det rekehoder på grinden min! Er det en greie å plassere reker hos folk eller er det mest sannsnylig at det er et dyr? Anonymkode: 6cd9b...d7c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Kommer vel litt an på. Er det hele, uspiste reker tviler jeg på at det er dyr eller fugler som står bak, de ville spist dem og latt skallet være igjen. Om det bare var skallet som lå igjen, da kan dyr/fugler være synderne - og mer indirekte trolig naboen som ikke har orket å gå helt ut i søpla, men har satt en pose ute som dyr/fugler har forsynt seg av. Alternativt kan det jo være noen som ikke liker deg Men hvis det bare var hodene på rekene så vil jeg satse på fugler eller dyr. Anonymkode: c4f9c...b9e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer vel litt an på. Er det hele, uspiste reker tviler jeg på at det er dyr eller fugler som står bak, de ville spist dem og latt skallet være igjen. Om det bare var skallet som lå igjen, da kan dyr/fugler være synderne - og mer indirekte trolig naboen som ikke har orket å gå helt ut i søpla, men har satt en pose ute som dyr/fugler har forsynt seg av. Alternativt kan det jo være noen som ikke liker deg Men hvis det bare var hodene på rekene så vil jeg satse på fugler eller dyr. Anonymkode: c4f9c...b9e Det var bade hodeskallene, med øynene. Pent plassert var de og... Anonymkode: 6cd9b...d7c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var bade hodeskallene, med øynene. Pent plassert var de og... Anonymkode: 6cd9b...d7c He-he... Var det mange av dem? Jeg tipper på skjærer eller at noen vil tulle med deg. Eller har du unger som kan ha funnet dem og så hatt det moro med å legge dem slik? Anonymkode: c4f9c...b9e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: He-he... Var det mange av dem? Jeg tipper på skjærer eller at noen vil tulle med deg. Eller har du unger som kan ha funnet dem og så hatt det moro med å legge dem slik? Anonymkode: c4f9c...b9e Ikke unger. Anonymkode: 6cd9b...d7c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Var 2 hoder Anonymkode: 6cd9b...d7c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 Det vet jeg ikke svaret på, gitt. Med mindre du driver med okkulte ting. Anonymkode: c8961...3a4
the amazing spidermamma Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 3 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager? Shit, get a life? Anonymkode: 963fc...f74
Sommerkroppen 2029 Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager? Fantastisk!! 😄 😄
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #11 Skrevet 23. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Shit, get a life? Anonymkode: 963fc...f74 Surpadde! Anonymkode: dc1e6...baa
amandine Skrevet 23. september 2019 #12 Skrevet 23. september 2019 Det var noe sånt jeg håpet på, Spidermamma, dette innlegget har legendevibber.
deterbaremeg:) Skrevet 23. september 2019 #13 Skrevet 23. september 2019 Er det mulig😂😂 dette kokte du sammen i full fart?
skinnfilla Skrevet 23. september 2019 #14 Skrevet 23. september 2019 3 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager? 😂😂😂 fantastisk 👏🏻👏🏻👏🏻
*Miss Marple* Skrevet 23. september 2019 #15 Skrevet 23. september 2019 Åh, jeg gleder meg til advent.
the amazing spidermamma Skrevet 23. september 2019 #16 Skrevet 23. september 2019 19 minutter siden, deterbaremeg:) skrev: Er det mulig😂😂 dette kokte du sammen i full fart? Ble plutselig fryktelig inspirert i lunsjen! Men spiste ikke reker, altså...
oslofrk Skrevet 23. september 2019 #17 Skrevet 23. september 2019 4 timer siden, *Miss Marple* skrev: Åh, jeg gleder meg til advent. Jeg og!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #18 Skrevet 23. september 2019 7 timer siden, *Miss Marple* skrev: Åh, jeg gleder meg til advent. Hvorfor? Anonymkode: 6cd9b...d7c
cookiesandcream Skrevet 23. september 2019 #19 Skrevet 23. september 2019 11 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager? Jeg dauer 😂
deterbaremeg:) Skrevet 4. oktober 2019 #20 Skrevet 4. oktober 2019 (endret) På 23.9.2019 den 17.22, the amazing spidermamma skrev: Ble plutselig fryktelig inspirert i lunsjen! Men spiste ikke reker, altså... 😂😂 Men ble litt bekymra for deg🙈 har du ingen å lunsje med? Endret 4. oktober 2019 av deterbaremeg:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #21 Skrevet 4. oktober 2019 På 23.9.2019 den 13.25, the amazing spidermamma skrev: Der var de igjen. To par små, stikkende sorte øyne stirret på henne. Hun husket første gang det skjedde. Det var en varm septemberdag. Hun hadde satt seg ute på terrassen og skulle akkurat til å ta seg en slurk av sin nøye tilberedte piña colada, da hun så de to små rekehodene som tittet på henne fra gjerdeporten. 'Sikkert barnestreker! ' avfeide hun det med. Hun bestemte seg for å ikke tenke mer på det, men det var noe som skurret. Reker? I september? Det var ikke akkurat likt ungene i gata å knaske på reker mens de løp rundt hushjørnene. Likevel tenkte hun ikke mer på hendelsen før en snau uke senere, da hun kom hjem fra butikken. På trappa sto det en blomsterpotte med røsslyng. Oppi den hadde noen dandert to reker. Det så ut som om den ene hadde på seg en bitteliten brudekjole. Den andre hadde en liten, sort flosshatt på hodet. Et reke-brudepar! Det gikk kaldt nedover ryggen hennes. Kunne han virkelig være tilbake? Hun tenkte tilbake på videregående. Han hadde vært så kjekk! Full av sjarm, tøff og mystisk. Som om han bar på en hemmelighet... Den gangen hadde hun ikke reagert på at han alltid hadde rekesalat på skiva. Eller at han insisterte på at hun skulle rope 'Røsk meg i viftehalen, Preben!' da elsket, senere, da de ble et par i russetiden. Selv ikke da de var på fester sammen og han alltid skulle danse rekedansen da han ble full, hadde varselklokkene hennes ringt. Men det hadde eskalert. En kveld hadde hun kommet hjem og funnet ham naken på gulvet, viklet inn i en hjemmeheklet trål. Det var ikke annet å gjøre. En stund etter innleggelsen fikk hun stadig tilsendt postkort undertegnet med 'Reka di'. Men etter noen år ble det stille. Hun hadde egentlig ikke skjenket Preben en tanke før hun så reke-brudeparet på trappa. Men nå var han tydeligvis ute igjen, og han var klar for å vikle henne inn i trålen sin... Et kort øyeblikk vurderte hun det. Han var jo egentlig en hyggelig og kjekk fyr. Det var jo bare denne reke-greia som tok litt for mye oppmerksomhet. Samtidig er det jo ikke uvanlig at menn har hobbyer. Eller fetisjer for den saks skyld. Men så husket hun lukta som alltid hang rundt ham. Og den gangen han var fornærmet i flere dager fordi hun ikke ville kle seg i en rosa- og hvitstripete trikot som han hadde kjøpt til henne. Nei. Det var nok best å holde avstand. Og nå satt det altså et nytt rekepar og stirret på henne utenfor kjøkkenvinduet hennes. Denne gangen hadde de på seg usannsynlig små russedresser. Burde hun være redd, eller var det bare ment som et lite nikk til gamle dager? 'Røsk meg i viftehalen, Preben! 🤣🤣🤣 Anonymkode: b6235...b12
the amazing spidermamma Skrevet 4. oktober 2019 #22 Skrevet 4. oktober 2019 20 minutter siden, deterbaremeg:) skrev: 😂😂 Men ble litt bekymra for deg🙈 har du ingen å lunsje med? Nei, men har såpass mye folk rundt meg resten av dagen at det er deilig å spise lunsj alene. Men noen ganger ender det opp i litt rare innlegg på dib...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #23 Skrevet 4. oktober 2019 På 24.9.2019 den 0.55, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 6cd9b...d7c Det er en viss tradisjon for denne type litterær adventskalender på dib. 😊 Anonymkode: 82fe0...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå