Gå til innhold

Gravid selv med negativ test?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernet hormonspiral midt i august og fikk en normal menstruasjon 3-4 dager i etterkant. Etter det har jeg ikke fått mensen, har hatt en mild form for menstruasjon i løpet av hele den tiden jeg hadde spiralen(1,5år). Har vært kvalm og har hatt en metallsmak i munnen  I flere uker nå, men alle de graviditetstestene jeg har tatt har vært negative. Kjenner at dette sliter psykisk på meg. Er det noen som har opplevd det samme? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne opplevde dette. Til og med testene på legekontoret var negative. Hun var likevel gravid. Det er riktignok noen år siden.

Men, når man endrer på hormonbalanse så kan kroppen din bli helt tullete og noen blir det mye lengre enn andre.

Kanskje du bør ta en test hos legen? Normalt er jo blodprøvene sikre.

Anonymkode: dc168...145

Skrevet

Kan sikkert ta litt tid å få mensen tilbake etter å ha hatt spiral tenker jeg. 

Lite trolig du er gravid når testene er negative. 

Anonymkode: dec71...b63

Skrevet (endret)

Har hatt mensen, den kom etter 3-4 dager etter jeg fjernet spiralen

Har en time til fredag, skal få dem til å ta blodprøver om ikke mensen har kommet. 

 

Endret av Nille83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...