Nille83 Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Fjernet hormonspiral midt i august og fikk en normal menstruasjon 3-4 dager i etterkant. Etter det har jeg ikke fått mensen, har hatt en mild form for menstruasjon i løpet av hele den tiden jeg hadde spiralen(1,5år). Har vært kvalm og har hatt en metallsmak i munnen I flere uker nå, men alle de graviditetstestene jeg har tatt har vært negative. Kjenner at dette sliter psykisk på meg. Er det noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 En venninne opplevde dette. Til og med testene på legekontoret var negative. Hun var likevel gravid. Det er riktignok noen år siden. Men, når man endrer på hormonbalanse så kan kroppen din bli helt tullete og noen blir det mye lengre enn andre. Kanskje du bør ta en test hos legen? Normalt er jo blodprøvene sikre. Anonymkode: dc168...145
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Kan sikkert ta litt tid å få mensen tilbake etter å ha hatt spiral tenker jeg. Lite trolig du er gravid når testene er negative. Anonymkode: dec71...b63
Nille83 Skrevet 22. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2019 (endret) Har hatt mensen, den kom etter 3-4 dager etter jeg fjernet spiralen Har en time til fredag, skal få dem til å ta blodprøver om ikke mensen har kommet. Endret 22. september 2019 av Nille83
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 Det kan godt være det var en bortfallsblødning du hadde, og ikke menstruasjon. Ville gitt det noen måneder til, syklusen skal rekke å komme i lage igjen hvis du er en av dem som har mistet egen hormonsyklus av spiralen. https://forum.doktoronline.no/topic/424626-syklus-etter-spiraluttak/ Anonymkode: 6edb7...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå