Gå til innhold

Ønsker meg sterkt et 3 barn, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at jeg blir så himla dårlig i svangerskap stopper meg. 😔 

Jeg har 2 barn med 7 års mellomrom. Nå er minste 5 år. Har vært gravid 5 ganger(2 fullgåtte, 1 SA, 1 MA og 1 PA). PA var nettopp for at jeg ble så ‘syk at hele livet datt sammen rundt. Ekstrem kvalme Hele døgnet, bekkensmerter fra dag 1, ekstremt uvel, oppblåst og generell sykdomsfølelse. Har prøvd flere ulike ting og kvalmestillende, men ingenting ser ut til å virke. Mister meg selv helt totalt. Og blir fullstendig sengeliggende. 

Hva i alle dager gjør jeg? 

Tror jeg har opparbeidet meg reell angst ifht dette nå... Ønsker så gjerne et til barn, men ser ikke hvordan det skal bli mulig. :(

Anonymkode: c6068...a24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du blir så syk er det vel ikke tilrådelig å bli gravid igjen? Husk at du skal være der for de to andre også, både under og etter svangerskapet. Og i tillegg skal forholdet ditt overleve, i tillegg til du selv. Når du blir så dårlig så risikerer du også andre komplikasjoner og langvarige problemer, og du er nå eldre enn du var med de to første.

Hadde jeg vært deg ville jeg jobbet for å akseptere at det ikke blir flere barn og heller fokusert på den gaven det tross alt er at du har to barn.

Anonymkode: 28333...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...