Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Eller er det også for rask gange? Jeg går mellom 12-20 km per tur, rask gange flere ganger i uka. Har så lyst å delta på no sånt, men ikke med løping. Noen som kjenner til det? Anonymkode: 01a00...e3d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Hør med arrangørene? Jeg meldte meg på et 5 km løp en gang. Var kun istand til å løpe svært få meter i slengen, så jeg løp kanskje maks 400 meter tilsammen, gikk resten. Det gikk fint. Ikke var jeg blant de aller siste heller. Anonymkode: 48df6...d05
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Da melder du deg på en marsj. Halvmaraton er for løpere. Anonymkode: f8c45...f04
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Du må sjekke hva som er maks tillatt tid for å gjennomføre, og så sjekke om du klarer det kravet. Jeg deltok på et 5 km-løp i fjor, og da var makstiden én time. Med andre ord kunne de fleste ha gått og gjennomført uten problemer. Men halvmaraton er jo mye lengre. Da jeg løp min 5 km, valgte jeg å stå med aller siste pulje, som var pensjonister og bevegelseshemmede. Likevel jogget alle mesteparten av veien (sakte), med litt gåpauser innimellom, f.eks. i oppoverbakker. Slike arrangement er ikke ment for gåing. Anonymkode: 814cd...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå