Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Du rekker jo ikke gjøre noen ting før du ser ut som en fordervet rosin jo vi er så utrolig dårlig skapt! Huden begynner faen meg å sagge rundt 30 års alderen. Anonymkode: 75d3b...262
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Snakk for deg selv, jeg er 40 og smashing!!🤩😄 Anonymkode: 0001e...394
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk for deg selv, jeg er 40 og smashing!!🤩😄 Anonymkode: 0001e...394 Neppe. Det skriver jo alke. Kroppen din er nok mer saggete, huden tynnere og mer poser under øynene . Men du er blind for egen aldring. Anonymkode: 75d3b...262
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Igjen? Seriously. Begynte å lure på hvorfor det var blitt så rolig på Kvinneguiden... Anonymkode: 29979...239
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neppe. Det skriver jo alke. Kroppen din er nok mer saggete, huden tynnere og mer poser under øynene . Men du er blind for egen aldring. Anonymkode: 75d3b...262 Jeg har muskler, ikke fett! Jeg sagger ingen steder! Anonymkode: 0001e...394
Himmel og hav Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Det er bare å sørge for å ha litt underhudsfett, det, så fyller rynkene seg så fint ut atte, helt til du kræsjer i femtitallet et sted, men du kan ikke få både syltynn og rynkefri. Legg på deg 5 kg, så sægger du ikke så ille lenger.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 12 minutter siden, Himmel og hav skrev: Det er bare å sørge for å ha litt underhudsfett, det, så fyller rynkene seg så fint ut atte, helt til du kræsjer i femtitallet et sted, men du kan ikke få både syltynn og rynkefri. Legg på deg 5 kg, så sægger du ikke så ille lenger. Hvorfor kan man ikke få både tynn og rynkefri? det er veldig typisk at man få en stygg kropp om man skal ha et fint ansikt. jeg klarer ikke legge på meg og har ikke tenkt å spise meg syk for å unngå rynkerr.. Anonymkode: 75d3b...262
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan man ikke få både tynn og rynkefri? det er veldig typisk at man få en stygg kropp om man skal ha et fint ansikt. jeg klarer ikke legge på meg og har ikke tenkt å spise meg syk for å unngå rynkerr.. Anonymkode: 75d3b...262 Har du hørt om gener? Slutt å fokusere så negativt. Sørg for å gå i behandling og vær åpen om de hundrevis av tråder du oppretter på ulike forum på nettet og gå heller ut og lev livet! Anonymkode: cb24a...5e9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #9 Skrevet 22. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan man ikke få både tynn og rynkefri? det er veldig typisk at man få en stygg kropp om man skal ha et fint ansikt. jeg klarer ikke legge på meg og har ikke tenkt å spise meg syk for å unngå rynkerr.. Anonymkode: 75d3b...262 Hvorfor er rynker stygt da? Jeg er 45 år og har selvfølgelig noen rynker, men jeg er da ikke stygg for det. Man kan da ikke gå gjennom livet og se ut som en 17-åring. At det synes at jeg har levd lenger enn venninnene til sønnen min er da helt greit, det gjør meg ikke stygg i det hele tatt, det viser bare litt levd liv, erfaring og alder. Helt greit synes jeg. Anonymkode: 59fb0...af1
Himmel og hav Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan man ikke få både tynn og rynkefri? det er veldig typisk at man få en stygg kropp om man skal ha et fint ansikt. jeg klarer ikke legge på meg og har ikke tenkt å spise meg syk for å unngå rynkerr.. Anonymkode: 75d3b...262 Fordi at sånn er naturen. Alternativt får du kjefte på foreldrene dine. Hvor lenge du holder deg rynke- og sæggefri har veldig mye med gener å gjøre. Med mindre du røyker. Da får du rynker og anusmunn helt på egenhånd. Det enkleste, og billigste, er egentlig bare å innse at ansikter med smilerynker ved øynene, spor av levd liv og latter er vakkert på voksne mennesker. Alt annet ser underlig ut. Vi har kropper som har vært i bruk i mange år, det som er fantastisk er at de finner seg i alt tullballet vi dytter i oss, driver med og utsetter oss for, og fortsatt etter 30, 40, 50 år bare har noen bulker her og der og noen små riper i lakken, og som en bonus så svikter faktisk synet litt med forfallet, så du ser ikke skrapene i lakken så godt, hverken hos deg selv eller hos dine jevnaldrende. Vi holder oss egentlig fantastisk godt, de fleste av oss, og takke meg til et fjes med litt rynker og en kropp med litt sægg framfor at folk skulle tro at jeg fortsatt var 16 når de møtte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå